Ik ben zelf al enkele jaren zadelmaker (hobby-matig) en ontwerp m'n eigen spulletjes voor m'n paarden, wat ik zelf echt de leukste en meest verslavende hobby vind buiten paarden
Ik heb zelf al heel veel zaken ontworpen, ook voor shows en zit met nog veel ideeën (maar door tijdtekort staan nog veel ideeën op m'n to do lijstje, meer ideeën dan tijd helaas).

Momenteel ben ik bezig met een soort copie van de meroth neusriem met bladveer in, maar dan met een eigen design voor de neusriem (mijn vriend zorgt voor de metalen ondersteuning van al m'n projecten)

Ik hoop er deze winter te kunnen aan beginnen, maar heb een super ontwerpje uitgetekend voor een Middeleeuws hoofdstel met zo'n riem over het hoofd, maar dan met een speciaal effect als je in het donker gaat rijden (dat doen wij vaak, omdat het dan rustig is in de bossen lol)

Ik wou graag eens weten, just for the fun of it , of jullie ook soms eigen ideeën hebben van zaken die je graag zou willen maken (qua systeem of qua model/design) of hebben. Mag ook van zadels zijn hoor, ik ben bvb bezig (maar doe maar af en toe door als ik beetje tijd heb) aan een soort Iberica pad maar dan met echte wolvilt voor de panelen en een soort plaatje met verharding ertussen zoals principe van corrector.
Iemand anders nog met eigen ideeën?