Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

Topic: makkelijke waterdichte laars

makkelijke waterdichte laars

Omdat het bij ons erg nat en slijk is, en ik veel ga wandelen met mijn jong paard, ben ik op zoek naar een waterdichte laars die makkelijk stapt. (een beetje zoals een wandelschoen)
    Ik kwam de muckboot tegen, maar vind nergens waar ik hem zou kunnen kopen/passen.

Of hebben jullie nog andere suggesties?

Alvast bedankt!

Re:makkelijke waterdichte laars

Waar woon je ergens ?
    Er is een dealers lijst in NL..

ik heb muckboots sinds 1 week. en wil niks anders meer

Www.mzm-geestig.nl

Sorry, kort bericht. Vanaf mijn telefoon.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm met mijn muckboots zou ik zeker geen wandeling willen ondernemen, ik vind ze behoorlijk lomp en oncomfortabel. Waterdicht zijn ze wel, dat wel...

Daarom wil ik ze ook eerst een keer kunnen passen. Stel dat ze niet bevallen...

Ik woon in Brecht, België. 30km van Breda. Dus alles op de grens is haalbaar denk ik (om te gaan passen)

Ik heb leren laarzen van Dubarry (Dubarry Clare), 100% waterdicht, lopen heerlijk maar ik houdt niet zo van onderhoud dus wat dat betreft niet erg handig om mee door de modder te lopen. Voordeel van deze vind ik wel dat je er ook fijn mee kunt rijden, dus als ik een combi wandelen/rijden wil maken kies ik voor deze. Wel is de rits van beide laarzen al een keer stuk geweest, wat ik voor de prijs dat ze kosten een slechte zaak vindt.

Dan heb ik deze: http://www.paardendrogist.nl/product...o/301054/39991, handig als het niet al te koud is maar wel nat. Zijn ook 100% waterdicht bij mij. Ik rijd er echter nooit mee. Ik vond ze heerlijk lopen, liep er zo de hele dag op, totdat ik de Muckboots kocht... Ze zijn wel mooier om te zien dan de Muckboots (vind ik dan, is natuurlijk persoonlijk).

Van Muckboots heb ik het Tyne Riding model, wat ook geschikt zou zijn om te rijden. Daar vind ik ze zelf wat te lomp voor (kan er ook niet goed mee autorijden), maar qua lopen vind ik ze echt fantastisch. De rubberen laars van Chameau loopt nu ineens niet meer lekker dus als het niet al te warm is kies ik om te wandelen of tijdens klussen inmiddels altijd voor de Muckboot.

Bij een webshop kun je toch ook weer terugsturen als het niet past/lekker zit? Bij de meeste grote webshops betaal je niet of nauwelijks verzendkosten daarvoor volgens mij of even wachten op een actie gratis verzenden, komt er vast wel weer eens aan deze tijd...

Het model dat jij vermeldt Christnnne staat niet op de webshop (of ik zie het niet). Wel de colt ryder.
    Hoe vallen ze qua maat eigenlijk? Zoals een gewone schoen?

Inderdaad, zou het risico kunnen nemen en indien toch niet past, terugzenden.

Even gegoogled, volgens mij is het dezelfde laars maar heet hij nu Colt inderdaad. Bij mij valt de maat gewoon .

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik ben al 2 herfst/winters zeer tevreden met de kwailteit en waterdichtheid van mijn Ariat Windermere's. Zitten heerlijk en ik kan er ook goed op wandelen. Tot nu toe heeft geen laars het uitgehouden bij mij, maar deze zijn nog helemaal heel en goed.
    Wel regelmatig (ik doe iedere 2 weken in de winter) even schoonmaken en inwaxen.

Muckboot tack classic, heerlijk warm en lopen zalig. (en ik heb toch echt drama voeten)
    Mijn Durbarry's Galway lopen slechter en zijn minder warm.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

John Bardale of Dubarrys

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Hier nog steeds een tevreden bogs draagster:
    http://www.madeforfeet.nl/nl

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Hier nog steeds een tevreden bogs draagster:
    http://www.madeforfeet.nl/nl
    Ik had net een winkel gecontacteerd bij mij in de buurt die verdeler was van Muckboots, maar die gaan er mee stoppen. Ze stelde voor om Bogs te komen passen. En als jij hier tevreden over bent ga ik dat maar es doen!

Bedankt allemaal!!

Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    31
    Dagboek Berichten
    41

Iemand al iets gehoord over die nieuwe Bogs? Ze zien er wel goed uit vind ik maar ik weet niet of ze ook geschikt zijn om te rijden?

https://bogsboot.luondo.nl/nl/bogs_summit_dames_rood
    Take the time it takes, so it takes less time.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten