Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: L1 sideways

Re: L1 sideways

ja ik oefen op het erf, ik zet hem net z'n snuit tegen een muur..... maar ik reageerde op een berichtje van Callippo...... als je een boomsleeppaard tussen hindernissen zet, sleept ie ze zo de bak uit.... Morrie is al ingehuurd voor het volgende Parelli tournement..... scheelt een hoop sleepwerk voor de organisatie

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Oops sorry, beetje snel gereageerd
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

maakt niet uit hoor.....

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Waarom kun je hem dan niet voor een hek met stroom zetten? Loopt hij daar doorheen met sideways?
    Hmmm ik vind het niet echt paardvriendelijk om je paard nieuwe oefeningen aan te leren met een stroomdraad voor zijn neus! Als hij aan het zoeken is naar wat je nu toch eigenlijk van hem wilt en hij raakt daarbij per ongeluk het schrikdraad aan... brrrr! Dat wil je toch niet! Grondwerken of rijden moet je altijd doen met de stroom UIT!
    Stroom laat je alleen maar aan om je paard te laten wennen aan het stroomdraad, dus vóór je met hem aan het werk gaat, en als hij los in de ruimte losloopt om deze te verkennen.

Gisteren heb ik sideways maar eens geprobeerd met porcupine... stapje voor stapje en dat gaat goed aan beide kanten. Ik ben benieuwd of dit nu ook met driving gaat lukken. Ik ben toch weer een stuk verder gekomen. Bedankt Sandra voor de tip!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten