Hoi
Vorig jaar kwam de Elektrische kruiwagen ook al even "voorbij", ik ben benieuwd of er inmiddels mensen zijn die er ervaring mee hebben?
Hoi
Vorig jaar kwam de Elektrische kruiwagen ook al even "voorbij", ik ben benieuwd of er inmiddels mensen zijn die er ervaring mee hebben?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Janneke,ik weet dat erop het paddock paradijs forum iemand zit die er eentje heeft en zij is er heel blij mee. Ik weet niet of jij daar ook meeleest, anders kan ik jullie wellicht met elkaar in contact brengen?
Hoi Marja, via google daar terecht gekomen, diegene heeft een kruiwagen van een paar duizend euro, dat is boven mijn budget, ik vind 500 euro al veel geld.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Zijn ze er ook voor 500 euro dan?
De E-kruiwagen, die zichzelf hier ook gepromoot heeft, en op Equiday stond, is echt top. Op Equiday heb ik ermee gereden, ook even de trailer op en af. Ik zou hem graag willen![]()
Bedankt Hester ik ga dat topic weer even opzoeken.
Marja er zijn verschillende e-kruiwagens rond de 5/600 euro te koop, maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen, ook hoe de kruiwagens zich houden na een langere tijd en veel gebruik in de modder.
een voorbeeld:
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers