Bedankt allemaal! Ik zit dus wel goed met horseware.
Ik vind het wel wonderlijk dat jullie dekens allemaal zo lang meegaan. Bij ons in de kudde wordt er toch regelmatig in gehapt.![]()
Bedankt allemaal! Ik zit dus wel goed met horseware.
Ik vind het wel wonderlijk dat jullie dekens allemaal zo lang meegaan. Bij ons in de kudde wordt er toch regelmatig in gehapt.![]()
Mijn Rhinodeken hing een veulen met vol gewicht aan oa. de staartflap.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Horseware![]()
![]()
Amigo's![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Amigo of wheaterbeetaDe rest lekt na paar maanden door
![]()
Ik vind amigo dan weer niet zo fijn, al 2 dekens gehad die snel doorlekte.
Rhino/Rambo wel goede ervaring mee!
Sinds kort het ik een sylvano van paardenboulevard, daar ben ik ook zeer content mee!
Gisteravond de Horseware Rhino besteld. Ben erg benieuwd...
Daar ga je zeker plezier aan beleven!!
Uiteraard heb ik ook een ongevoerde Amigo voor AmigoOorspronkelijk Geplaatst door Roman1996
Deze gaat nu het 4e (of 5e
) jaar in. Amigo krijgt hem alleen op bij langdurige regen overdag ('s nachts staan ze op stal).
Na de winter neem ik hem (zelf) aan de binnenkant af en voor de herfst spuit ik hem in met van dat spul om je tent waterdicht te maken. Meestal heeft de Action/ Zeeman ergens in de zomer zo'n aanbieding en ben je voor max. €5,00 klaar.
In dat geval kan je overwegen om anti-bijt in een plantenspuit te doen en je deken daarmee af en toe in te spuiten.Oorspronkelijk Geplaatst door Roman1996
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik laat de dekens na het seizoen wassen en impregneren. Anders stinken ze me teveel op zolder.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Vandaag viel mijn dekensingel na drie weken gebruik spontan van mijn amigo-dekenOpeens iets minder enthousiast
![]()
hihi fellor.. Heeft er iemand misschien aangehangen ? zo ben ik ook wel is een buiksingel kwijt geweest.
Nicky krijgt voor deze winter ook misschien nog een bucas.
Ik hoop het ook! Ik heb de deken vanochtend binnen gekregen, dus Roman heeft 'm al op. De pasvorm was goed. Nu afwachten hoe de deken morgen ligt en of Roman er droog onder is....Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Bedankt voor de tips!Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
![]()
Hier hebben Elsa( 2 jaar geleden), Beebs (vorig jaar) en Benjamin (dit jaar) flink op de deken van Olivia lopen springen en trekken. Maar hij is nog steeds helemaal heel, en waterdicht. Aan het begin van het 'regenseizoen' spuit ik em 1 keer in met anti-bijt, en dat is voldoende om hem heel te houden. Niet voldoende om ze er echt bij weg te houden maar ach
Moet toegeven dat ik wel een nieuwe reservedeken heb liggen voor het geval dat![]()
Welke "amigo" jullie hebben? ik ben ook opzoek naar er 1 voor erbij. Maar wordt helemaal dol van al de namen/versies van amigo![]()
Bladwijzers