Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 35

Topic: Zijn hier ook Friese mensen op het forum??

Zijn hier ook Friese mensen op het forum??

Hallo! Ik ben helemaal nieuw hier op het forum en ik begin nu allemaal informatie te winnen over het NH. Ik vind het geweldig. Er zijn in het algemeen minder Nh'ers in Friesland valt mij op.. misschien te nuchter die Friezen??
    Ik heb zelf een haflingerstal en ik wil met mijn haffies ook het NH gaan toepassen. Wie begint ook net in Friesland?? Of wie heeft er veel ervaring mee? Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Zijn hier ook Friese mensen op het forum??

Waar in friesland wonen je ??-

in hallum (dichtbij leeuwarden)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

er worden wel cursussen in friesland georganiseerd kijk even bij de parelli.nl kalender kun je altijd komen kijken (wel tegen betaling)

Ik kom ook uit friesland
    Ik woon binnenkort in leeuwarden en mijn paardjes staan in Tytjerk (vlakbij Leeuwarden).
    Mijn level 1 pakket kan op elke moment door de brievenbus komen en dan ga ik rustig aan de slag met mijn Haflinger
    For things to change, first I must change

http://www.stanleyvandewurgedijk.webklik.nl

Ik kom ook uit friesland Zwaagwsteinde wil met mijn friesen en haflingers ook horsmanship doen ben met mijn friezen al begonnen nu de haffies nog.

Hallo! Heb jij al een pakket aangeschaft? Ik wel, ik wil eigenlijk zondag beginnen met een paard!
    Mijn verkochte haflingermerrie gaat ook naar Zwaagwesteinde, is vlakbij. Komt aan de Zwemmer te wonen! GRoetjes!

nee ik moet het pakket nog bestellen zal het gauw doen.
    Ik woon toevallig ook aan de zwemmer haha

groetjes

Ik kom ook uit Friesland! Woon zelf in Leeuwarden, en mn paardje staat in Britsum, vlak bij Stiens! Fryslan Boppe

Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2005

Ook ik kom uit Leeuwarden en mijn paardje staat ook in Britsum!moet nog beginnen en verdiep me er dus hier in....
    It thakes wings to make miracles happen....

en jaaaa, ik kom ook uit Friesland en heb mijn Tinker in Suameer staan. Die is nog onbeleerd, maar wil graag mij meer verdiepen in NH. Dus heb eerst maar boek Grondwerk met paarden besteld

hoi hoi frysians! Ik kom zelf uit Hallum maar mijn paardjes staan in Roodkerk! Ik ben nog niet begonnen.. slecht he, heb het wat druk momenteel. Maar vanmiddag haal ik mijn merrieveulen op bij het balingehof centrum vandaan.. ze heeft in twee weken tijd heel veel geleerd!!

He leuk om te horen dat er meer mensen in friesland zijn die met NH bezig zijn of gaan!
    Ik was ze nog niet tegengekomen...

Ik woon in Leeuwarden en samen met mijn zusje hebben we 2 arabieren. We gaan actief endurance rijden vanaf volgend outdoor seizoen. We hadden de paarden in Hempens staan..
    normal people frighten me

@ xena: Waar in Britsum dan?

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

@evitatinkle: Julllie hadden je paarden in Hempens staan. Nu niet meer dan? Waar staan ze nu? Mijn paard staat in Britsum. Het lijkt me zo fantastisch om Endurance te rijden! Zijn er wel eens wedstrijden in Fr?
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten