Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 42

Topic: Digital of Savvy lid

  1. #1
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Digital of Savvy lid

    Hallo,

    Inmiddels ben ik bijna een jaar bezig met parelli en denk ik er over om lid te worden. Heb net de verschillende lidmaatschappen vergeleken en heb me verbaasd over het verschil in prijs tussen digital en savvy lid. OP dit moment gaat mijn voorkeur uit naar digital (vanwege de kosten). Het enige verschil is dat de savvy dvd's en savvy times niet worden opgestuurd maar digitaal beschikbaar gesteld worden.

    Ik wil graag weten of er mensen zijn die digital lid zijn en dit wel of niet als voldoende ervaren.

    Groetjes Eline

  2. #2
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:Digital of Savvy lid

    Ikzelf heb voldoende aan digital lid zijn, maar dat komt doordat ik iemand ben die niet echt leert van dvd's, filmpjes of boeken. Ik vind het wel interessant, hoor, maar ik leer veel beter van praktijk.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  3. #3

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik ben onlangs weer teruggegaan naar digital lid vanwege de kosten. Echter kan ik het dan eigenlijk beter helemaal opzeggen (maar daar kon ik mezelf op een of andere manier niet toe zetten ), want ik vergeet de filmpjes dan toch te kijken. Wanneer ik de dvd's thuisgestuurd krijg kijk ik ze wel. Maar het ligt natuurlijk vooral aan jezelf, als je wel alles online kijkt dan hoef je qua kennis etc niets te missen wanneer je digital lid bent ten opzichte van "gewoon" savvy lid. Het verschil is wel, dat als je je lidmaatschap opzegt, je de filmpjes niet meer terug kunt kijken als je de dvd's niet hebt. Ik vind het zelf op zich wel erg leuk om de dvd's te ontvangen, maar omdat ik vervolgens weinig met de info doe heb ik besloten dat de kosten het voor mij momenteel niet waard zijn. Maar dat is dus heel persoonlijk. Ben overigens wel eens eerder gewisseld en weer terug, afhankelijk hoe mijn bankrekening eruit ziet .

  4. #4
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Digital of Savvy lid

    Hier ook alleen digitaal lid. En heel tevreden mee!

    Ik leer juist wel heel veel van de video's en het lezen van artikelen (andere leerstijl dan Rianne ). Maar ben blij dat ze allemaal digitaal staan. Veel overzichtelijker en minder rommel in huis!

  5. #5
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik ben ook gewoon digital lid en ben daar tevreden over! Ja het zou wel leuk zijn om die dvd's ook echt thuis gestuurd te krijgen, maar ik vind het dat prijs verschil niet waard :P
    Take the time it takes, so it takes less time.

  6. #6

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik ben ook Digital Member en dat bevalt me prima!
    De Inside Access dvd's kijk ik gewoon op de computer, is voor mij sowieso veel makkelijker dan met een dvd klooien.
    Ze staan al heel snel online dus ben ook niet veel later met het zien ervan ofzo..
    Ik vind het ideaal

  7. #7
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb hetzelfde als Christine. Ik kijk wel DVD's (in bed, voor het slapen gaan )maar geen filmpjes op de laptop of pc. Ik ben dus heel blij met mijn savvylidmaatschap.

  8. #8
    Actief Forumlid Antine's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2013
    Locatie
    Heerhugowaard
    Leeftijd
    56
    Berichten
    715
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik ben ook digitaal lid en vind dat voorlopig voldoende...ik hou ook mjn vorderingen van Aselt bij...en ik kijk graag savond op mijn telefoon op mn ap van Connect naar de live wall..gewoon lezen wat mensen in bijvoorbeeld Australie met hun paarden doen en filmpjes bekijken...zo leuk..

  9. #9
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik ben ook digital lid en dat bevalt prima!
    Ik heb geen tv en dus ook geen dvd-speler, dus toegestuurde dvd's maakt niet bijzonder veel uit; mijn computerscherm is altijd mijn beeldscherm, waar ik ook kijk.

    Ik kijk als ik er zin in heb, dat gaat een beetje in vlagen, soms kijk ik ook een maandje niets, maar dat vind ik dan ook echt niet erg voor die prijs.

  10. #10
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb gekozen om wel de dvds te laten opsturen omdat ik niet eeuwig lid wil zijn en dan heb ik toch nog iets van naslagwerk. Ik merk ook dat ik weinig online kijk, wel veel dvds. Ligt ook aan mijn pc die vrij traag is en via internet willen dingen wel eens haperen. Door Karen Rohlf filmpjes werk ik me met beetje hapers doorheen, door parellifilmpjes niet...
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  11. #11
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    209

    Re:Digital of Savvy lid

    Dat is ook mijn overweging geweest ooit toen ik lid werd. Het is fijn om de filmpjes thuis te hebben en ikzelf lees ook liever een papieren tijdschrift. Beetje ouderwets misschien.

  12. #12
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Digital of Savvy lid

    Heb ik ook hoor Irene, en ik vind het fijn om een tijdschrift ergens mee naar toe te nemen. Als ik ergens blijf slapen voor vrije tijd of werk heb ik niet altijd goed internet, en dan is het fijn om laptop en DVD mee te nemen
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  13. #13
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Digital of Savvy lid

    Inmiddels ben ik digital lid geworden, voor zover ik dat nu kan beoordelen past dat prima bij mij

  14. #14
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Digital of Savvy lid

    Het feit dat je bij savvy lid ook wat fysieks overhoud wanneer je geen lid meer bent is wat voor te zeggen natuurlijk.

  15. #15
    Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    2.129
    Dagboek Berichten
    1

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik kijk eigenlijk de materialen bijna nooit vaker dan een keer en ik denk dat ik toch altijd lid zal blijven

    Ik ben heel erg blij met de digital. Op een gegeven moment had ik nog vier ingepakte dvd's liggen, omdat ik de filmpjes al gezien had op internet, voordat de dvd in de bus lag.
    Het tijdschrift vind ik wel fijner in papier, maar ach, dat is een keer dowloaden en dan gewoon op de laptop lezen.

    Ik hoop nog steeds dat ze een gold membership digital maken.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •