Hallo,
Inmiddels ben ik bijna een jaar bezig met parelli en denk ik er over om lid te worden. Heb net de verschillende lidmaatschappen vergeleken en heb me verbaasd over het verschil in prijs tussen digital en savvy lid. OP dit moment gaat mijn voorkeur uit naar digital (vanwege de kosten). Het enige verschil is dat de savvy dvd's en savvy times niet worden opgestuurd maar digitaal beschikbaar gesteld worden.
Ik wil graag weten of er mensen zijn die digital lid zijn en dit wel of niet als voldoende ervaren.
Groetjes Eline

Antwoord met Citaat
), want ik vergeet de filmpjes dan toch te kijken. Wanneer ik de dvd's thuisgestuurd krijg kijk ik ze wel. Maar het ligt natuurlijk vooral aan jezelf, als je wel alles online kijkt dan hoef je qua kennis etc niets te missen wanneer je digital lid bent ten opzichte van "gewoon" savvy lid. Het verschil is wel, dat als je je lidmaatschap opzegt, je de filmpjes niet meer terug kunt kijken als je de dvd's niet hebt. Ik vind het zelf op zich wel erg leuk om de dvd's te ontvangen, maar omdat ik vervolgens weinig met de info doe heb ik besloten dat de kosten het voor mij momenteel niet waard zijn. Maar dat is dus heel persoonlijk. Ben overigens wel eens eerder gewisseld en weer terug, afhankelijk hoe mijn bankrekening eruit ziet
). Maar ben blij dat ze allemaal digitaal staan. Veel overzichtelijker en minder rommel in huis!

Bladwijzers