Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 42 van de 42

Topic: Digital of Savvy lid

  1. #31
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Digital of Savvy lid

    De 30 dagen gratis is niet meer
    En daar moest ik zelf ook achterkomen door te zien na navragen van een student waar de 30 dagen gratis dan heen was Bij UK deden ze er heel luchtig over...alsof het geen farse was dat ze de instructeurs niet even hadden gemeld dat het aanbod niet meer geldig was....

    Daar sta je dan met je 30 dagen gratis verhaal.......en jullie nu dus ook!

    Niet netjes van Parelli om dat zo te doen....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  2. #32
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Daar sta je dan met je 30 dagen gratis verhaal.......en jullie nu dus ook!

    Niet netjes van Parelli om dat zo te doen....
    Nee dat vind ik ook niet... Ik zag het nergens meer staan maar ging er vanuit dat ze er gewoon minder reclame voor maakten en dat het wel nog steeds zo was als je je lid wilde maken. Ik begrijp niet waarom?
    Vinden ze dat ze ondertussen wel genoeg leden hebben ofzo?
    Take the time it takes, so it takes less time.

  3. #33
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
    Om nog maar te zwijgen van het feit dat het zo goed als zeker om (illegale) handel in kopietjes gaat...
    Vond ze vandaag in de brievenbus, en blijken dus inderdaad illegale kopietjes te zijn.
    Nu, voor mij niet echt een probleem, aangezien ik mijn muziek en boeken enzo ook gewoon van internet afhaal, maar hij had daar wel iets van mogen vermelden bij het mailcontact.
    Dus ook geen idee of het oude of nieuwe versies zijn. Is level 1, 2 en 3.

    En morgen ook eens even langs de post gaan om zo'n voorbetaalde kredietkaart te halen en me even lid maken. Eens kijken hoeveel waardevolle info er nog te vinden is daar.

  4. #34
    Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Berichten
    1.387
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Digital of Savvy lid

    Tom, het stond op de startpagina, maar je hebt gelijk daar staat het niet meer.
    De level 1 DVD's zijn van the pathway. Die vind ik leuk om te zien voor inspiratie. Maar de oude level's zijn meer informatief. Het hoe en waarom zeg maar. De aller nieuwste levels schijnen ook weer zo te zijn.

  5. #35
    Actief Forumlid Lisa-S's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    157
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb ook de oude levels. Ik vind ze heel duidelijk! Hier nog niet besloten om lid te worden. Wil wel graag, maar financiële gedeelte even goed uitZoeken

  6. #36

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb ook nog de oude level 1 en inderdaad is er weinig uitleg over de 7games. Je moet het hebben van de voorbeeldfilmpjes.
    Ik zit er ook over te denken om digital lid te worden. Tja de creditcard he... ik moet ook maar even kijken hoe ik dat ga doen..

  7. #37
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Zo'n vooraf betaalde creditkaart werkt trouwens niet. Die aanvaarden ze niet meer. Of toch niet diegene die ik gebruikt heb (van Bpost). Heb daarmee dan maar wat nieuwe boeken besteld op amazon. Had ik daar ineens ook een goede uitvlucht voor.
    Maar ik red het prima met enkel de oude DVD's. Heb er wel een eigen draai aan gegeven en gebruik de oefeningen en de 7 games in combinatie met de clicker. Lijkt een stuk duidelijker te zijn voor mijn paardje en ze heeft er zo blijkbaar ook meer plezier in.

  8. #38
    Actief Forumlid Lisa-S's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    157
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Digital of Savvy lid

    KLopt. Ik heb ook eentje en daar heb ik eerst 10 minuten voor naar Engeland moeten bellen.
    Nu de nieuwe maand eraan komt lukt het helaas weer niet... De vorige keer was het nogal een duur belletje dus ik denk dat ik
    er ook wat anders voor ga bestellen.... zonde...
    Heb wel veel gekeken vorige maand

  9. #39
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Digital of Savvy lid

    Je kan je ook meteen voor een jaar lid maken he Als je graag lang lid wil zijn heb je niet iedere maand dat gedoe... Tenzij je het natuurlijk maar eens voor een korte periode wil uitproberen.
    Take the time it takes, so it takes less time.

  10. #40
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Digital of Savvy lid

    Ow mij is het in november wel nog gelukt... Gelukkig voor een jaar dan. Nuja ik wou toch al niet lid blijven omdat ik er vrij weinig mee doe, maar dan is de beslissing wanneer ermee te stoppen bij deze voor mij gemaakt
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  11. #41
    Actief Forumlid Lisa-S's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    157
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Digital of Savvy lid

    Marie: ja dat is zo, maar voor mij was het eerst maar eens kijken wat het nu was
    En ik heb toch best er wel veel gekeken dus idd maar eens kijken of het gaat lukken voor een jaar!

  12. #42
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik had een cash passport, ook soort prepaid creditcard, dat ging prima.
    Omdat ik nu een inkomen heb en ik net aan genoeg verdien heb ik er nu eentje via de bank.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •