Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 42

Topic: Digital of Savvy lid

  1. #16
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Ook even een vraagje hierover. Ik heb alle DVD's op mijn pc staan. Is het dan nog de moeite om lid te worden? Is die connect de moeite om extra info te vergaren, of heb je met de DVD's (en eventueel dit forum) eigenlijk alles wel wat je moet hebben?

  2. #17
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door -Tom-
    Ook even een vraagje hierover. Ik heb alle DVD's op mijn pc staan. Is het dan nog de moeite om lid te worden? Is die connect de moeite om extra info te vergaren, of heb je met de DVD's (en eventueel dit forum) eigenlijk alles wel wat je moet hebben?
    Bedoel je met dvd's de Parelli levels?

    Ik vind het zelf wel de moeite om lid te zijn. Het is uiteindelijk niet zo belachelijk veel geld om gewoon digitaal lid te zijn, en er staan echt wel veel leuke filmpjes op! Het is een heel archief waar je op onderwerp kan zoeken. Je vind er echt vanalles!
    En de maandelijkse onderwerpen vind ik ook altijd heel erg interessant, zeker met de nieuwe indeling! Je kan je altijd gewoon eens lid maken om te zien wat jij er van vind want de eerste 30 dagen zijn gratis
    Take the time it takes, so it takes less time.

  3. #18
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Ja, de DVD's met de levels, en een paar van de andere. Heb ze nog maar eens vluchtig bekeken eigenlijk. Heb een tijd geleden een 200-tal DVD's over paarden gedownload, en die van Parelli zaten er ook tussen. Was ook eigenlijk mijn eerste kennismaking met hem. Linken alle Parelli sites door naar dezelfde content en community als je je lid maakt? Je hebt .be, .nl, .eu, .com... Dat van die eerste maand gratis was ik nog tegengekomen op die sites. Dan kan ik dat evengoed eens even proberen.

  4. #19
    Actief Forumlid Lisa-S's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    157
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Digital of Savvy lid

    Dat gratis lid voor 30 dagen wist ik ook niet! Ik zal ook eens gaan kijken dat is altijd leuk. Kan je in ieder geval kijken of je het de moeite waard vind. Ik kan me er nu echt geen voorstelling van maken hoe het eruit ziet.

  5. #20
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb het nog steeds nergens gezien hoor, dat de eerste maand gratis is. Misschien dat je dat pas te horen krijgt als je je kredietkaart (die ik overigens niet heb, dus kan me gewoon al niet aanmelden) hebt aangemeld daar?
    Maar ik vind die site ook wel enorm onoverzichtelijk. Je moet alleen al maar eens proberen om de DVD's van level 1 te vinden. Je ziet vanalles, buiten wat je zoekt.


  6. #21
    Actief Forumlid Lisa-S's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    157
    Dagboek Berichten
    15

    Re:Digital of Savvy lid

    Tom: Ik kan het idd ook niet vinden de 30 dagen gratis. Ik heb ook geen creditcard haha zelfde zoektocht als jij vanavond geloof ik!

  7. #22
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door -Tom-
    Ik heb het nog steeds nergens gezien hoor, dat de eerste maand gratis is. Misschien dat je dat pas te horen krijgt als je je kredietkaart (die ik overigens niet heb, dus kan me gewoon al niet aanmelden) hebt aangemeld daar?
    Ik ben er wel heel zeker van dat het zo is hoor! Maar je moet je inderdaad gewoon lid maken met je kredietkaart en al, en als je dan binnen de 30 dagen weer opzegt kost het dus niets. Daarna moet je lidgeld beginnen betalen. Je kan kiezen om het meteen voor een jaar te betalen, en daarvoor kan je misschien wel even de kaart van een familielid of vriend gebruiken? Ik had er zelf ook geen maar heb het zo opgelost.
    Take the time it takes, so it takes less time.

  8. #23
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik had er ook geen, maar ik heb een prepaid creditkaart bij de post gekocht. Die geldt als creditcard maar je moet er zelf geld opzetten en dan kan je ook enkel dat geld opdoen. Ik wou geen echte creditcard.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  9. #24
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb een creditkaart ook niet nodig, dus zie er ook het nut niet van in om er eentje aan te vragen. Maar als het met zo'n kaart van de post ook lukt, dan kan ik dat wel eens proberen. Goeie tip! Bedankt!

    Ik had dus alles op de pc staan, maar dat blijkt wel enorm slechte kwaliteit te zijn. Amper te bekijken.
    Kwam ik van de week een advertentie tegen op marktplaats van iemand die alle DVD's van Parelli verkocht voor 20 euro tezamen. Hij kon me niet vertellen welke het juist waren, enkel dat ze het allemaal waren. Tja, voor 20 euro wil ik dan wel een risico nemen. Heeft daarstraks een mailtje gestuurd dat ze verzonden zijn, dus ben eens benieuwd wat ik morgen of overmorgen ga aankrijgen.

  10. #25
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door -Tom-

    Kwam ik van de week een advertentie tegen op marktplaats van iemand die alle DVD's van Parelli verkocht voor 20 euro tezamen. Hij kon me niet vertellen welke het juist waren, enkel dat ze het allemaal waren. Tja, voor 20 euro wil ik dan wel een risico nemen. Heeft daarstraks een mailtje gestuurd dat ze verzonden zijn, dus ben eens benieuwd wat ik morgen of overmorgen ga aankrijgen.
    Alles klinkt wel erg goed, maar dat lijkt me niet. In het land van de Parelli-pakketten zie je als buitenstaander volgens mij door de bomen het bos niet meer . De nieuwste levels zijn op marktplaats nog niet te koop, wel de pathways serie. Daarin wordt weinig techniek uitgelegd en weinig oefeningen echt uitgediept, vind ik. Dat schijnt in de nieuwste serie beter te zijn.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  11. #26
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re:Digital of Savvy lid

    Om nog maar te zwijgen van het feit dat het zo goed als zeker om (illegale) handel in kopietjes gaat...
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  12. #27
    Forumlid -Tom-'s Avatar
    Aangemeld
    Jan 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout
    Leeftijd
    44
    Berichten
    21

    Re:Digital of Savvy lid

    Geen idee wat ik ga aankrijgen. Vandaag waren ze er nog niet bij, dus zal het morgen wel zien.
    Maar zoals ik al zei, het gaat om 20 euro, dus zoveel maakt het al niet uit welke DVD's het zijn.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door saar
    In het land van de Parelli-pakketten zie je als buitenstaander volgens mij door de bomen het bos niet meer . De nieuwste levels zijn op marktplaats nog niet te koop, wel de pathways serie. Daarin wordt weinig techniek uitgelegd en weinig oefeningen echt uitgediept, vind ik. Dat schijnt in de nieuwste serie beter te zijn.
    En dat is ook waar. Probeer om de site van Parelli al maar eens gewoon de level 1 DVD's te vinden. Je vind van alles en nog wat, maar niets dat zegt 'Level 1 DVD'.

  13. #28
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Digital of Savvy lid

    Er zijn ook geen level 1 DVD's meer volgens mij. Op connect zie ik het rijtje gratis te kijken nog steeds staan, maar in de shop zijn ze niet meer verkrijgbaar. De paketten gaan tegenwoordig niet meer per level, maar per savvy (on line, free style, liberty en finesse). Marktplaats zijn allemaal illegale kopieën, daar werk ik niet aan mee.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  14. #29
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Digital of Savvy lid

    Ik heb via marktplaats ook wel eens origineel gekocht hoor. Maar dan stond er wel een duidelijke foto bij en was de prijs niet in de buurt van 20 euro
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  15. #30
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:Digital of Savvy lid

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door -Tom-
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door saar
    In het land van de Parelli-pakketten zie je als buitenstaander volgens mij door de bomen het bos niet meer . De nieuwste levels zijn op marktplaats nog niet te koop, wel de pathways serie. Daarin wordt weinig techniek uitgelegd en weinig oefeningen echt uitgediept, vind ik. Dat schijnt in de nieuwste serie beter te zijn.

    En dat is ook waar. Probeer om de site van Parelli al maar eens gewoon de level 1 DVD's te vinden. Je vind van alles en nog wat, maar niets dat zegt 'Level 1 DVD'.
    In deze post (klik) staat, wat wat is.
    Misschien helpt dat?
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •