ik had met mijn berg schoenen echt steen koude voeten.
Ik zweer er ook bij, zou bijna een 2e paar kopen voor net
Ik heb maat 38, ik schuif heel iets naar voren, maar dat is ruimte voor de dikke sok.
Verder schuurt of schuift er niks.
ik had met mijn berg schoenen echt steen koude voeten.
Ik zweer er ook bij, zou bijna een 2e paar kopen voor net
Ik heb maat 38, ik schuif heel iets naar voren, maar dat is ruimte voor de dikke sok.
Verder schuurt of schuift er niks.
Ik ben echt grootverbruiker laarzen
Ben begonnen met deze:
Uiteraard "ergens" in de uitverkoop gescoord:
http://www.paardendrogist.nl/product...e/300736/53451
Toen kwamen de Eurostars Dublins erbij:
http://www.ruitershoppasdedeux.nl/da.../big/b_608.jpg
Die heb ik in het zwart.
En sinds de zomer heb ik deze:
http://www.paardendrogist.nl/product...r/300758/51416
Dubarrys zijn echt heel fijn. Maar het voetbed is plat. Ik heb ze al jaren en ze zijn flink sleets. De Eurostar is het mooist, ik heb ze in het zwart. Ze lopen echt fantastisch, heb ze vroeger ook wel goed schoongemaakt en onder een rokje aangedaan.Grote nadeel van deze laars is dat ik er niet mee kan rijden. En de voering liet los, daarom mocht ik een nieuw paar van mezelf. Ik heb dikke kuiten en pas niet overal in. Daarom heb ik korte laarzen, daarmee blijf ik niet achter het zweetblad hangen. Vandaar de Bardales. Er zijn mooiere laarzen, maar ik wilde persé zwarte laarzen en waterdicht en kort. Dan is er weinig keus.
Ik ben niet zuinig op mijn laarzen, maar verzorg ze wel goed. Regelmatig goed afspoelen en een likje schoensmeer af en toe. En daarmee kan ik echt door de ergste modder heen.
Haha, jij niet nee. Omdat Cos altijd mooi in de paddock op je staat te wachten. Roman daarentegen staat altijd ver weg in de weilanden, dus ondanks dat ik op dezelfde plek sta moet ik wel dagelijks door de modder en drab banjeren...Oorspronkelijk Geplaatst door Angela_28
Super mooie laarzen trouwens!Ik had helemaal niet meegekregen dat die van Steeds al lek waren!
Ik heb de MuckBoot Offroad-Stiefel GRETA, een halfhoog model. Ze zijn niet te klein want als ze groter zouden zijn, zouden ze nóg veel meer schuiven... Nou ja qua lengte zouden ze enkele mm groter mogen zijn misschien, maar de voet heeft qua hoogte teveel ruimte waardoor de laars eigenlijk niet stevig genoeg om mijn voet heen zit. En los van de pasvorm, vind ik die dikke, onbuigzame zool echt een ramp. Het is net als op klompen lopen, ik snap ook niet hoe mensen dat fijn kunnen vinden. Soort van doodskisten voor je voeten.
Helaas had ik bij de eerste flinke plas al natte voetenOorspronkelijk Geplaatst door Roman1996
. Ik twijfelde al een tijdje over deze, ook omdat ik zo happy ben met mijn Ariat zomerlaarsjes
.
Overigens had ik nog nooit van Muck Boots gehoord. Nu even gegoogled. Wel hele leuke kleurtjes maar vind ze er niet erg comfortabel uitzien. Ach, schoenen en laarzen zijn zo persoonlijk qua wat goed zit en fijn is voor bepaalde doeleinden... En er is zo vreselijk veel keuze in dat het soms wel onmogelijk lijkt om je juiste match te vinden..
Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/
Die greta's zien er wel vrolijk uit. Ik zou er bijna een paar van kopen voor erbij. Jammer dat ze bij jou niet lekker zitten.
De mijne (Tay) hebben juist een redelijk flexibele zool die van binnen heel zacht is. Voor mij echt een vereiste, omdat ik anders last krijg van mijn hiel.
Ik heb wel 1 maat groter genomen dan normaal, zodat mijn hele voet los zit in de laars. Dat helpt ook weer tegen het zweten en tegen de kou.
Hmmm dus ze hebben niet allemaal zo'n dikke, harde zool?
Tja dat is het nadeel van via internet kopen, dan kun je niet zo gemakkelijk voelen en vergelijken...
Als je een maat te groot hebt Eveline, zodat je hele voet los zit, gaat dat dan niet schuiven?
Dik is de zool wel, maar hard niet. Heb het vandaag nog ff getest, kan mijn voet goed afrollen. Geen 'klomp' gevoel. (wel een LOMP gevoel, want als je gaat rennen, voel je je net een tank die door de woestijn ploetert).
Ik schuif er niet in, misschien komt dat omdat de laars hoog is en daardoor goed blijft zitten?
Het randje zit precies 'boven' mijn kuit en sluit aan, maar zit niet strak.
Ja, dat zou kunnen. Die van mij is bovenaan ietsje wijder (kan er nog makkelijk een broek in proppen).
En lomp, ja dat vind ik 'm ook zeker!
Ach gelukkig ben ik toch niet fit genoeg om te rennen, dus dat scheelt weer.![]()
Ik kan ook mijn voet goed afrollen net wat eveline schrijft.
Lomp zijn ze wel. Maar warm ook. Dat vind ik wel het belangrijkste.
Bladwijzers