Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 40

Topic: ervaring outdoor laars

Re:ervaring outdoor laars

Ik heb bij de dealers gekeken, en 1 bedrijf zit naast bedrijf van pa.
    Ze staan bij hun niet op de website, morgen even vragen daar.

En er zou nog een bedrijf in oldenzaal zijn die ze verkoopt.
    Van weekend even naar kijken.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door imsavior
    ik heb OOK hele vreemde voeten :- ))
    daarom ben ik ook zo blij met deze, die ik gewoon AAN kon. en ze zitten ook nog lekker!
    ik heb ze in lochem gekocht (bij de winkel van de link): voor mij dichtstbijzijnd, ik wilde ze ook perse eerst passen.

misschien mag je ze van nienke ook wel passen? en terugdoen als t niks voor jou is?
    ! (maar in de buurt is goedkoper, want bij mij betaal je natuurlijk verzendkosten voor het opsturen van mij naar jou... en bij niet goed verzendkosten voor het opsturen van jou naar mij )

daarom..

Ga donderdag met moeders kijken bij de ene winkel die ze verkoopt.
    roeg verjaardag kado

Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

dat is grappig: bij mij was het ook een (extreem) vervroegd verjaarscadeau :- )
    succes, ik hoop dat jij er ook zo blij van wordt.
    *** you can't do it without doing it ***

Ik ben erg benieuwd. Pa is zo lief om bij het bedrijf te vragen wat naast hun zit. Due staan op de dealer lijst. Wel raar want dat is een bike en travel site.

JEEJ, morgen ben ik als goed is eigenaar van de muckboot
    Heb toch gekozen voor de dikste versie, Muckboot Arctic Sport High.

Bedrijf naast pa hadden ze toch, heb 39 gepast die waren flink te ruim. Dat bedoel ik nu met passen
    en scheelt me flink wat centjes

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    43

De Steeds Farmer winterlaars heb ik twee seizoenen naar tevredenheid gebruikt, daarna begon ik natte voeten te krijgen . Een kennis van me had dezelfde en die heeft ze gelijk terug gebracht omdat ze niet waterdicht waren...

Ik heb nu andere goedkope van Steeds gekocht maar had ook meteen natte voeten helaas.. http://www.kramer.nl/STEEDS-Winterla...0429..36..S%3E

Na lang twijfelen en rondkijken nu maar echt geinvesteerd en sinds twee weken heb ik deze: http://www.paardendrogist.nl/product...d/300775/55202
    Tot nu toe perfect. Ik heb er natuurlijk nog niet mee in de sneeuw/ijs gelopen maar in de regen en door de plassen zijn ze in ieder geval waterdicht! (had ook niet anders verwacht voor die prijs ).
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Angela_28
    De Steeds Farmer winterlaars heb ik twee seizoenen naar tevredenheid gebruikt, daarna begon ik natte voeten te krijgen . Een kennis van me had dezelfde en die heeft ze gelijk terug gebracht omdat ze niet waterdicht waren...

Ik heb nu andere goedkope van Steeds gekocht maar had ook meteen natte voeten helaas.. http://www.kramer.nl/STEEDS-Winterla...0429..36..S%3E

Na lang twijfelen en rondkijken nu maar echt geinvesteerd en sinds twee weken heb ik deze: http://www.paardendrogist.nl/product...d/300775/55202
    Tot nu toe perfect. Ik heb er natuurlijk nog niet mee in de sneeuw/ijs gelopen maar in de regen en door de plassen zijn ze in ieder geval waterdicht! (had ook niet anders verwacht voor die prijs ).
    Die zijn flink duur zeg. Ik had vorig jaar ook leer. Maar dat vraagt veel onderhoudt.

Hoop dat mijn laarzen straks binnen zijn.

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Angela die zijn mooi zeg!!! Veel te mooi om mee door de modder te banjeren bij de paarden

Mijn outdoorlaarzen zijn ook lek helaas, zat er al een beetje aan te komen.. Voor gewoon gaat het nog prima hoor, maar echt lang in de modder wordt mn rechter voet nat.
    Ik denk dat ik toch maar voor de (foeilelijke) muckboots ga, nu nog kijken of ik ze ergens in de aanbieding kan scoren!

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    43

Haha! Ik moet je ook eerlijk zeggen dat het wel pijn deed er eerste keer mee door de modder te banjeren... Maar ik ben zoveel tijd buiten bij Cos dat ik wel echt een goede, fijne en comfortabele laars wil. Ik onderhoud ze wel al een stuk beter dan mijn andere laarzen en heb ze vandaag ook aan op mijn werk. Denk dat ik ze ook combi ga gebruiken en gewoon wekelijks goed schoon maak .

Overigens sta ik nu wel ergens waar ik zelf geen mest ruim etc. en waar meer verharding is, ik hoef dus niet meer zo actief door de modder en drap te banjeren als vorig jaar... Dan zou ik deze daar waarschijnlijk niet voor gebruiken . Ze zijn echt voor het rijden, wandelen en bak werk. En voeren en poetsen veilig op verharde ondergrond, hihi.
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Haha. Dat scheelt wel.
    Ik vind de muckboots juist wel mooi.

De rijlaarz is nog best subtiel. Van muckboot.
    Je hebt ook wel soort bouwvakkers werkschoenen die beginnen vanaf maat 39 ofz. Die zijn echt warm en waterdicht. Van gri sport geloof ik. Maar die kon ik met mijn smalle voeten niet aan.

Updatje, mijn laarzen zijn binnen.
    Yoehh heerlijk warm nu al.. Zitten perfect. Kan er nog dikke sokken in aan.
    En kan er volgens mij zelf wel mee rijden

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik heb ook Muckboots en ik vind ze VERSCHRIKKELIJK! Het enige fijne eraan, is dat ze waterdicht zijn. En lila. Maar daar houdt het mee op. De pasvorm is niet goed; ze gaan moeilijk aan en uit en als ik ze eenmaal aan heb, heeft mijn voet teveel bewegingsruimte in de hoogte (niet in de lengte). De zolen zijn totaal onbuigzaam zodat je als een Ma Flodder loopte sjouwen; je kunt je voeten niet normaal afrollen. De hakken zijn ook te hoog zodat ik constant het gevoel heb op hakken te lopen; ik sta er dus niet in een natuurlijke stand op.
    De zogenaamde zachte neopreenrand schuurt over mijn scheenbenen en laat daar strepen op mijn vel na. Als ik ze een stukje omvouw is dat minder, maar nog niet weg.

Nee, voor mij hierna geen Muckboots meer!

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik heb aigles met neopreen

Het is dat ik altijd van die zweetvoeten overal in krijg...maakt niet uit wat ik draag in de winter nat = koud dus lang houd ik het nergens op uit....maar deze vind ik heel fijn. Soepel, lopen lekker, kan er prima in rijden en ze gaan al zeker 3 jaar mee. Er zit nu een gaatje in de wreef maar heb nog steeds droge voeten. Ook gaat het rubber veel langer mee dan elk leer en behoeft het geen verzorging
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Anna wat dan helpt is wat baby poeder in je sok.
    Dan krijg je minder zweet voeten is mijn ervaring.
    Mijn muckboots heb ik nu de hele avond al aan. En ze worden toch wel soepel. En ik heb geen koude voeten.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Uhh, het is nog 10 graden buiten, lijkt me logisch dat je nu nog warme voeten hebt

@marja: welk type heb je? En heb je misschien een te kleine maat?

Ik zweer bij mijn muckboots had ze echt veel eerder moeten hebben. Jammer dat ze lelijk zijn, maar ik kan er wel de hele dag op lopen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten