Ik wil nog steeds graag de theorie volgen, helaas heb ik slecht nieuws op werk gekregen wat maakt dat ik om het ander weekend weer me niet kan vrijmaken!
Ik hoop zo dat ik erbij kan zijn!!!
Ik wil nog steeds graag de theorie volgen, helaas heb ik slecht nieuws op werk gekregen wat maakt dat ik om het ander weekend weer me niet kan vrijmaken!
Ik hoop zo dat ik erbij kan zijn!!!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Dankje Sandra!6 personen is wel wat weinig, maar mocht het zo uitkomen en er geen overload aan interesse is maken we er graag gebruik van. Maakt het nog uit op welke dag?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Nou ja, met stoelen erbij is er ruimte voor 25 personen hoor. Ik had niet verwacht dat je een plek zocht voor zoveel mensen. Maar dat past hier best.![]()
Oh okNee het zullen er eerder 10, max 15 zijn ofzo, denk ik? Afhankelijk van de interesse.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Heeft ze al onderdak?
Ik twijfel nl of ik dit moet aanbieden.
Ik heb me ook niet opgegeven, maar heb erg veel aan haar sessie gehad!
Nope, nog geen onderdak. Het maakt in principe voor haar en mij niet uit of je mee doet aan een sessie/workshop (je kunt je nog opgeven trouwens, inschrijfformulier maak ik binnenkort). En het heeft geen haast, dus als je nog even door wil twijfelen heb je de tijd![]()
ik bespreek het thuis evenOorspronkelijk Geplaatst door Rianne
![]()
Ik zou alleen als theoriedeelnemer willen meedoen als het iets centraler is(sowieso niet als praktijkdeelnemer)
Beetje afhankelijk van de locatie (niet te ver van apeldoorn) doe ik ook graag mee met de confidence talk. Met paard moet ik nog even over nadenken.
Is er al wat meer bekend?
Nog niet, ik moet deze of volgende week iets van haar horen betreffende de vluchten.
Mocht iemand (omg. Schiphol en omstreken) nog een plekje vrij hebben waar ze kan overnachten (ze zegt zelf dat ook een slaapbank prima voldoet) hoor ik dat heel graagScheelt iedereen in kosten en bovendien kan je haar de oren van de kop vragen.
Wil ze niet op Weeze vliegen en dan een cursus geven in het oosten van het land?![]()
![]()
Nou, als er genoeg animo is kan ze op maandag en dinsdag een rondje Oost-NL doen jaMaaarrrrr dan is het wel handig als ze voor die 2 dagen een plek en chauffeur heeft
Dan kan ze bv heen naar Schiphol komen en terug vanaf Weeze. Zo niet, dan chauffeur ik ook die dagen en gaan we zo ver als reiskosten en tijd het toelaat
![]()
15/3 count me in!!! Ben vrij volgens basisuurrooster!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Is er eigenlijk een locatie bekend ondertussen? Wordt het bij Sandra?
Bladwijzers