Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: MMS, DSMO, phytoplankton en jiaogulan

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

MMS, DSMO, phytoplankton en jiaogulan

Ik heb hier een interessante site over gevonden en Gisa, mijn partner in crime hier in Duitsland en humaan geneeskundige is er erg enthousiast over.

Het pretendeerd bijna alle chronische ziekten zoals lyme, alzheimer, kanker, diabetes en anderen te kunnen reduceren of genezen.

Nu, ik weet er niet zoveel vanaf en heb er geen ervaring mee maar wellicht zijn er hier gebruikers of ervaringsdeskunidgen met positieve of negatieve ervaringen.

Het klinkt in elk geval interessant!

http://www.mmswinkel.com
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Re:MMS, DSMO, phytoplankton en jiaogulan

Heb er onlangs wel van gehoord via via en dezelfde link.
    Ken niemand die dit gebruikt in mijn omgeving. Helaas dus geen ervaringen te delen

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik word een beetje allergisch als mensen beginnen met; het middel tegen AIDS en kanker is gevonden :P

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik word een beetje allergisch als mensen beginnen met; het middel tegen AIDS en kanker is gevonden :P
    Ja, dat heb ik dus ook maar als het werkt....dan is dat toch alleen maar ontzettend fijn
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Als het echt zou werken, zouden de kranten er al vol mee hebben gestaan, stonden er televisieploegen aan het hek en rijen patiënten tot aan het volgende dorp. Natuurlijk is het fijn als het wat verlichting zou kunnen brengen, maar geloof me, als iets werkt komen de mensen van over de hele wereld om het te halen.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm. Het klinkt maar gevaarlijk. Een chemisch goedje dat explodeert zodra het in aanraking komt met ziektekiemen in mijn lijf.
    Nee dank je!

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Wondermiddelen bestaan niet. Ik vind eerlijk gezegd de site nogal ongeloofwaardig overkomen.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

DMSO werd overigens zo'n 40 jaar geleden in de drafsport gebruikt voor interne letsels. Wérd, want het had teveel vervelende bijwerkingen. Apart dat het nu weer voor mensen opduikt.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Mmm...
    Ik deel de mening van Fellor, als er een geneesmiddel tegen de genoemde ernstige en vaak chronische ziektes bestaat zouden deze ziektes allang zo behandeld worden. Ik krijg hier in elk geval jeuk van en het doet me denken aan wanhopige, zieke mensen die uitgebuit/kaalgeplut worden.

Maar goed, dat is tot daar aan toe. De middelen die hier genoemd worden als "geneesmiddel" aanprijzen is wel apart, aangezien een aantal van deze stoffen behoorlijk gevaarlijk zijn. Prompertje noemt al DMSO (is een transportmiddel voor vele stoffen zodat ze dieper in een systeem kunnen doordringen, maar ook een middel is wat een prima pijnstiller is omdat het simpelweg de prikkelgeleiding via zenuwen remt en in staat is om synthetische kleding op te lossen ), maar ook dat MMS is niet ongevaarlijk. Deze MMS bestaat uit natriumchloriet lees ik op de site, wat er niet staat is dat het vermengd met een aantal stoffen (die inderdaad in je spijsvertering zitten) explosief reageert. Wel geven ze aan dat het zeer instabiel en explosief als gas is, waarna ze een gebruiksaanwijzing geven om dit gas zelf thuis te maken .

Kortom, geen aanrader wat mij betreft. Ik zou er in elk geval mijn lijf niet aan wagen...
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Bedankt allemaal!

@ Ans: welke bijwerkingen traden er op bij de renpaarden? En voor welke bessures werd het gebruikt?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Op het lymeforum werd er een tijd terug ook gewaarschuwd voor DSMO!
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik heb nu aardig wat ervaringen met mms gelezen waarvan 80% positief is. Ik heb uitdrukkelijk gezocht naar negatieve ervaringen ermee en die zijn er wel maar komen vooral door te snel opbouwen van de hoeveelheid (zo lijkt het)
    In elk geval geen horror verhalen of blijvende verschijnselen, veelal juist meer energie, helderder in gedachten en minder pijn. Zowel lyme als ME fora doorgekeken van mensen die het gebruiken waarbij wel te zien is dat zij heftiger reageren dan mensen zonder deze aandoening. Maar ook onder chronische lyme patienten mensen met baat erbij en mensen die er niet positief op reageren.

Ook een hele blog doorgespit over een vrouw met borstkanker die mms gebruikt heeft en haar ervaringen uitgebreid heeft opgeschreven. Een uitzending van TROS radar is eraan gewijd op een negatieve manier maar toch blijken er ook veel mensen dus wel baat bij te hebben.

http://mijnstrijdtegenkanker.wordpre...ebruik-je-mms/

DSMO ga ik mij nog verder over inlezen omdat een verhaal natuurlijk altijd twee kanten heeft en dat het voor de een wel werkt en voor de ander niet. Ik ben benieuwd!

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik ben gediagnosticeerd door AMC met ME, voor zover dat kan door alles uit te sluiten. Het zou ook Lyme kunnen zijn of een reactie van m'n immuunsysteem gezien ik symptomen heb van reuma. Als het echt zou werken zou ik er absoluut interesse in hebben, maar ik ben in de loop der tijd 100-en wonder-sites tegengekomen en ik geloof er gewoon echt niet meer in

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik ben gediagnosticeerd door AMC met ME, voor zover dat kan door alles uit te sluiten. Het zou ook Lyme kunnen zijn of een reactie van m'n immuunsysteem gezien ik symptomen heb van reuma. Als het echt zou werken zou ik er absoluut interesse in hebben, maar ik ben in de loop der tijd 100-en wonder-sites tegengekomen en ik geloof er gewoon echt niet meer in
    Dat snap ik natuurlijk heel goed Mera! Ik ben niet ziek en sta dus ook anders tegenover dit soort informatie. Wat ik vooral lees is dat vooral de dosering heel erg belangrijk is. Sommige mensen kunnen een tijd lang maar 1/2 druppel per keer nemen omdat ze daar al reactie van hebben.
    Je kunt eens zoeken op mms in combinatie met lyme en me op verschillende fora heb ik interessante berichten van mensen gelezen die ermee begonnen waren. Van lezen wordt je in elk geval niet zieker of beter

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Dat zeker niet en dingen delen kan zeker nooit kwaad.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten