Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: bekapper gezocht

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

bekapper gezocht

Het word echt tijd voor een goede natuurlijk bekapper.
    Weten jullie misschien iemand die in omgeving culemborg bekapt? (liefst ook iemand die niet al te veel vraagt, maargoed, dat is eigenlijk bijzaak) http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi ... =culemborg

Het liefst wel een proffessioneel iemand, 't is niet dat ik het echt niet vertrouw anders, maar 't is toch ook zo dat dat verstandiger is in verband met verzekeringen enzo?

Sorry als dit ergens anders hoort

Re: bekapper gezocht

Wij hebben erg goede ervaringen met Petra van Langevelde als je eenmailtje naar haar toe stuurt (dakota23@zeelandnet.nl) kan ze je vast meer informatie geven. Petra is gediplomeerd Strasser hoofcare bekapster en wat zij bij Bjorn, onze vorig peerdeke heeft weten te bereiken was fantastisch. Dit weekende gaat ze met "Lazmir" aan de slag, ik vertrouw het haar blindelings toe.

In verhouding tot de gangbare hoefsmeden is Petra wat het bekappen betreft zelf, goedkoop. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ze aan reiskosten rekent, maar dat kun je het beste aan haar zelf vragen.

Groetjes,

Gerard
    Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Petra is idd erg goed maar goedkoper dan gangbare hoefsmeden zou ik het niet willen noemen hoor. 35 euro per bekapping en dan reiskosten erbij. Ik betaalde meestal per keer rond de 50 euro. Als ik een gangbare hoefsmid zou laten komen dan is dat 15 tot 20 euro.

Die 50 euro was/is ze overigens zeker waard!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik ben ook super te spreken over Petra, maar heb geen idee of ze naar Culemborg komt want dat is nogal een reis!
    Maar er zijn toch meer bekappers die wat meer in jouw richting zitten? Weet alleen zo snel even geen namen.....
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Op http://www.hoefnatuurlijk.nl en op http://www.paardenservice.nl/news.htm staat een lijst met natuurlijk bekappers. Er staat ook vanuit welke plaats/welke regio ze werken, dus je kan kijken of er één is die bij jou in de buurt komt.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Fernand van Geene kan ik aanraden. Hij woont bij jou in de buurt en is een natuurlijke bekapper mét een gedegen opleiding. Hij heeft een brede visie en bekapt al natuurlijk vanaf '98-'99. Grz Els http://www.holistic-horse.nl
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Fernand van Geene woont inderdaad helemaal niet zo ver en wat er allemaal op de site staat spreekt me erg aan. Misschien ga ik hem maar eens bellen.

Bladwijzers

Forum Rechten