Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 78

Topic: Nieuwe parellipakketten in aantocht

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Re:Nieuwe parellipakketten in aantocht

Heb tot nu toe de paketten altijd gekocht en was ook erg benieuwd naar deze, maar ik vind €740 wel echt heel veel geld

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Het ís ook gewoon veel geld. Ik had door onverwachte meevallers dit jaar een aardig potje, anders zou ik het ook niet kunnen. Dan zou ik er eerst eentje gekocht hebben om eens te kijken of ik het wat vind. En net wat Sanne zegt, je vind heel veel informatie in oude pakketten en op connect. Maar ik ben zo iemand die gek is op structuur, en ik heb het gevoel dat deze pakketten me dat gaan bieden. Nu heb ik momenteel een paard dat een broertje dood heeft aan structuur, ik hoop dat ik daar ook wat handreikingen voor krijg
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Ik ben ook heel benieuwd, want de pizza-dozen zijn vooral goed geweest voor de instructeurs .
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik ben vooral benieuwd trouwens naar hoe ze de nieuwe dressuurtechnieken e.d. nu in het finesse pakket verwerkt hebben. Op dat gebied is natuurlijk enorm veel veranderd en daar is nog niet echt eenduidig lesmateriaal in; wel wat verspreid zoals de soft tuch, gme of contact enz. Maar de oefeningen travers e.d. zullen ze nu ook wel anders gaan presenteren.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Oh ben ik een bofferd Ik krijg ze voor nop Soms wordt dedication dan toch beloond

Ik krijg ze net zo vroeg als alle anderen denk ik dus nog even geduld en dan zal ik ook laten weten wat ik ervan vind
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Ik krijg ze voor nop
    Je krijgt ze niet voor nop, je hebt ze al lang al betaald . Wel netjes trouwens dat jij ze krijgt
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik zie trouwens dat die sport of liberty dvd's van die andere dame weer uit de shop zijn verdwenen. Er zijn dus blijkbaar weer wat vernadering in parelli-land..

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Op Facebook stond een klein stukje van het online pakket.

Ik moet zeggen dat het er leuk uit zag, maar het is wel veel geld... Zucht.... Twijfels ...
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik zie trouwens dat die sport of liberty dvd's van die andere dame weer uit de shop zijn verdwenen. Er zijn dus blijkbaar weer wat vernadering in parelli-land..
    Bij mijn weten is Kaley Krickeberg geen licensed parelli instructor meer. Morgen gaat haar nieuwe website online schijnbaar http://www.horseeducation.com/
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ah. Vandaar. Wel vreemd ergens dat dat zo omslaat..

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ah. Vandaar. Wel vreemd ergens dat dat zo omslaat..
    Dat is niet zo vreemd als je de geschiedenis kent. Het verhaal zelf is niet zo interessant want het is slechts gerelateerd aan zaken. Ik vind het wel een aderlating dat Kalley dus niet meer te zien zal zijn op video's maar haar video's kun je nog steeds via haar website bestellen.

Al met al een experiment van Parelli om video's te maken zonder Parelli erin of erop om een andere markt aan te spreken wat geleid heeft tot een scheiding van wegen. Kalley ruikt natuurlijk zakelijk succes en Parelli ruikt dat dat wat Parelli is (basis-level 1-4) verzand in vele zijwegen die uiteindelijk de duidelijkheid voor studenten minder maakt, zeker als je net begint.

Dus het plan is nu terug naar de basis en alle aanverwante thema's (GOC, Nate Bowers etc.) worden stable lables waar je als Parelli student naar toe kunt werken

Dat ging dus weer niet zonder zakelijke slag of stoot en door dit experiment gaat Kalley haar eigen weg.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Dat parelli parelli houden klinkt erg logisch en dat deel vond ik ook niet vreemd. Het was meer dat het zo vlak na de invoering van die dvd's alweer was en ze ook kleding e.d. via haar deden dus dat het wel redelijk "aan" leek, maar ik zag inderdaad dat je de dvd's via haar website kan bestellen dus had al zo'n vermoeden.

Op zich wel heel fijn dat parelli weer duidelijker gaat worden, zeker voor nieuwe studenten lijkt me dat een stuk fijner.

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Ik ben erg benieuwd! Op Joeptjoep staan wat voorstukjes waar ik direct al inspiratie van kreeg!

Actief Forumlid -Marijke-'s Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    27

Hey allemaal!

Als iemand de pakketten binnen heeft en heeft bekeken zou je dan willen laten weten hoe ze bevallen?
    Ik wil namelijk heel graag de freestyle/liberty pakketten aanschaffen maar ik twijfel omdat ze zo prijzig zijn
    Dus hoor ik graag de ervaringen!

Mijn blog over onze ' journey to partnership' --> http://marijkeshorsejourney.blogspot.nl/

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Zodra ik iets binnen heb zal ik het hier gelijk laten weten Marijke
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten