Nee hoor, ik heb het net geprobeerd en je kan het toch gewoon overschrijven? De gegevens voor internationale overschrijvingen staan er mooi bijOorspronkelijk Geplaatst door Marie
![]()
Nee hoor, ik heb het net geprobeerd en je kan het toch gewoon overschrijven? De gegevens voor internationale overschrijvingen staan er mooi bijOorspronkelijk Geplaatst door Marie
![]()
Take the time it takes, so it takes less time.
Ah dat was ons niet gelukt, konden enkel ideal kiezen toen. Misschien ergens foutje gemaakt. Maar zowel Maja als ik hadden het niet klaargekregen. Maar we hebben wel tickets hoor![]()
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
O, als dat echt zo is houdt het op voor mij denk. Durf nog geen kaartje te kopen tot ik zeker weet of ik ga/kan.Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
Financieel ook even afwachten wat ik nog uit moet geven komende tijd.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
De betaaloptie 'overschrijving' is wat later toegevoegd dus kan heel goed dat jullie hem toen nog niet zagen staan.
@Dyonne: de tickets kun je t/m donderdag 10 oktober nog online kopen (mits ze niet uitverkocht zijn).
Bladwijzers