Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 35

Topic: level 1 auditie

  1. #1
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    level 1 auditie

    http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>

    mijn level 1 auditie, heb nog geen beoordeling binnen,.....maar:

    wat denken jullie?!

  2. #2
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:level 1 auditie

    Ik denk dat het voor level 1 volstaat. Sommige dingen gaan al heel goed!

    Een paar dingetjes die ik gezien heb die je misschien kunnen helpen:
    1. in het begin vraag je porcupine voorhand. Volgens mij vraag je erna porcupine achterhand, maar draait je paard al weg zonder dat je hem aanraakt. Dat is vermijden. Ofwel vraag je driving dmv ritmische druk zonder aanraken ofwel vraag je porcupine en dan is het de bedoeling dat het paard wijkt voor lichte druk, maar je moet wel die druk mogen geven. Wat kan helpen als je porcupine bedoelde is eerst friendly (aaien, wrijven) op de plek, dan porcupine vragen en dan weer wrijven tot hij stilstaat.

    2. Het lijkt alsof je jouw paard soms iets vraagt, maar met jouw lichaam blockt.
    bv bij de F8 komt je paard ergens om een pion en jij staat bijna zo tussen de pionnen dat hij niet makkelijk doorkan naar de volgende. Hij maakt dan ook een heel korte bocht om de pion en dan een boog om jou en alsnog om de tweede pion.
    Bij de squeeze met het trapje vraag je wel een send, maar je staat met je navel en lichaam naar zijn voorhand gericht waardoor je hem met jouw energie net een beetje tegen lijkt te houden.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  3. #3
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:level 1 auditie

    Ik vindt het een heel mooi filmpje voor level 1, het ziet er allemaal heel mooi rustig uit, je paard is lekker ontspannen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  4. #4
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re:level 1 auditie

    thnx voor jullie replies!

    wbt porcupine, dat is alweer gefixed .. is grappig te zien hoe je zo 'verkeerde' dingetjes aanleert enzo. erg leerzaam.

    In de figure 8 dacht ik juist goed naar achter te lopen en terug te pushen zo. maar zal het eens proberen met meer ruimte ja (al merk ik dat ik als LBE en het paard RBI dat mijn communicatie op deze manier, voor nu!, nog het duidelijkste is voor ons beide

    en bij de sqeeuze, in het oude levels pakket heb ik in de boekjes gelezen dat je met je schouders zo moet staan dat je na de sqeeuze over je schouder kan kijken om het paard een hindleg yield te kunne vragen, of heb ik dta verkeerd geinterpeteerd?


    als er meer mensen na het kijken comments hebben graag hoor!!!!! tis zooo stil in de reacties


    grts!

  5. #5

    Re:level 1 auditie

    Hoi Bob,

    Die stilte verandert vanzelf als jij van nieuweling verandert in trouwe forum genoot. Ik heb al zoveel 1 dag s vliegen voorbij zien komen.

    Het is net als bij een paard, je moet credit opbouwen voor zich een relatie ontwikkeld.

    Veel plezier op dit machtige forum. Ik beloof je dat het je investering waard is.

    Roos

    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  6. #6
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:level 1 auditie

    Leuk filmpje hoor

    Hij de F8 inderdaad iets meer ruimte, juist voor een Rb-i is niet pushen het fijnst.
    Als ze dan de oplossing vinden voelen ze zich gelijkt de beste dan zal je zien en kan je hem vanaf de 12ft 22ft of 45ft afstand kunt doen straks
    Denk dat die meer afstand ook wel kan want volgens mijn kent zij/hij hem best
    Verder heb ik alleen de circling game gemist, maar verder een level 1 waardig filmpje
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  7. #7
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re:level 1 auditie

    @ gaya, in level 1 do je toch nog geen auditie met circling game?! heb het niet zien staan op de checklist namelijk...

    Ik zal hem eens wat meer ruimte geven ja, want figure 8 kent ie wel idd!

  8. #8
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:level 1 auditie

    Ik weet niet precies hoe het in de boekjes beschreven staat. Ik sta meestal vrij parallel met het hek als ik langs een hek wil squeezen. Jij staat meer een beetje naar het paard toe gericht. Je kan jouw ogen en navel zien als een straal energie en die richt je precies op zone 1 als jouw paard aan de squeeze wil beginnen. Zo leek het althans voor mij. Zeker bij een RBI geeft dat veel druk. Als het paard dan helemaal voorbij de squeeze is, dan idd de achterhand wegkijken voor turn and wait.

    Maar probeer het gewoon uit met jouw paard en kijk eens of je verschil merkt. Meestal zit de oorzaak dat iets niet helemaal goed loopt bij ons en niet bij het paard
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  9. #9
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:level 1 auditie

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bob11180
    @ gaya, in level 1 do je toch nog geen auditie met circling game?! heb het niet zien staan op de checklist namelijk...

    Ik zal hem eens wat meer ruimte geven ja, want figure 8 kent ie wel idd!
    De circling is één onderdeel van de 7 games (game 5), ze willen echt alle 7 games zien
    Het is geen taak maar een onderdeel, geloof dat ze 2 rondjes draf linksom willen zien en 2 rechtsom.
    Maar dat kan in de afgelopen 3 jaar veranderd zijn (is voor mijn alweer 3 jaar terug namelijk)
    Geloof dat bij iedere auditie de 7 games aan bod komen, alleen dan anders en met meer variatie en lichter.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  10. #10
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re:level 1 auditie

    @gaya; is toch wel een en ander veranderd, want bij circling staat: not required

    al komt het in de F8 wel terug natuurlijk...

    @Gilraen;
    snap wat je bedoeld ja, als het goed is richt ik me navel langs hem heen juist, maar dat heb ik dus uit een boekje van de oude level 1... hehe, dat oude en nieuwe heeft toch wel verschillen, al vind ik het oude levels pakket, veeeeel beter en interessanter qua details etc.

  11. #11
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:level 1 auditie

    Geloof dat je de lijst niet echt goed begrepen hebt zit hem nu te bekijken en hij moet toch echt.
    De skills list is een ding voor thuis, op de score lijst staat de circling er wel tussen en daar hoort ook een beoordeling bij.
    Ik heb hem toen laten filmen door anna en kreeg die toch echt als opdracht, maar goed ga er geen punt van maken hoor
    De lijst is verder nog hetzelfde als 3 jaar terug, maar je filmpje is verder goed genoeg om te slagen dus komt vast goed


    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  12. #12
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re:level 1 auditie

    mmm lekker verwarrend dan, want juist aan de hand van die self assesment lijst kan je mooi je audtitie opbouwen.. en dat komt op mij over wat je per level auditie moet kunnen showen.
    terwijl die score lijst voor alle levels geld.... hahah... naja..ter vrije interpretatie dan maar

  13. #13
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:level 1 auditie

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bob11180
    mmm lekker verwarrend dan, want juist aan de hand van die self assesment lijst kan je mooi je audtitie opbouwen.. en dat komt op mij over wat je per level auditie moet kunnen showen.
    terwijl die score lijst voor alle levels geld.... hahah... naja..ter vrije interpretatie dan maar
    Ahhh correctie op het geposte bericht van net ik deed auditie voor 1 en 2 ineen, dat zal het toen wel geweest zijn
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  14. #14
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re:level 1 auditie

    dan is dat weer iets nieuws voor mij!! kan dat ook ja?
    wat heb je dan gedaan? alle 2 de audities aangevraagd (betaald) en ineens op een filmpje van 10 min. gezet??

  15. #15
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:level 1 auditie

    Haha ik heb alle onderdelen in 1 filmpje gedaan, zit niet veel verschil in.
    F8 moet in draf en dan de circling, alleen was ik toen niet geslaagd voor L2 omdat mijn F8 niet goed was.
    Die heb ik dus later nog apart gedaan, geloof dat mijn eerste filmpje nog wel ergens tussen de auditie lijst staat.
    Veel doen het dus er zal meer te vinden zijn hier
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •