Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 94

Topic: Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

  1. #16
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Maar Monique, misschien wordt Falcon sowieso niet ECHT dik?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  2. #17
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Ik geef nu ook aanvullende vitaminen en mineralen maar om nou te zeggen dat dat echt remt, nee. Hij heeft iot zichzelf wel een zekere rem maar wordt dan alsnog te dik als ik hem niet zou beperken. Klinkt mooi maar ik heb mijn twijfels.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #18
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
    Maar Monique, misschien wordt Falcon sowieso niet ECHT dik?
    Toch heb ik hem anders gezien voor en na ik blijf er op en ben tevreden
    Voor mijn was het een test die geslaagd is en mijn stalgenoten zeggen ook.
    Hij ziet er top uit en blijft mooi op gewicht zo.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  4. #19
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Ik ga het uit proberen, maar is niet helemaal goede test aangezien Wonder nu toch een masker om heeft.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  5. #20
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    De andere 2 bij mijn op stal staan ook met masker, proberen kan nooit kwaad was mijn gedachte toen.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  6. #21
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Bedankt voor al jullie reactie,s, ik kan mij wel iets voorstellen bij je redenatie Monique, maar helemaal zo werken zal het bij die van mij in ieder geval niet denk ik zo.
    Momenteel heb ik echt 2 dwangmatige eters op de uitloop/wei staan, het huidige hooi daar heb ik mijn twijfels bij mbt voldoende mineralen etc omdat het mineralenblok nu veel wordt gebruikt itt bij het andere hooi wat ik voerde.

    Ik denk dat ik het gewoon eens ga uitproberen. Nadeel is dat ik binnenkort op ander hooi overga dan kun je niet zo goed ervaren wat er wat doet.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #22
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta
    Ik geef nu ook aanvullende vitaminen en mineralen maar om nou te zeggen dat dat echt remt, nee. Hij heeft iot zichzelf wel een zekere rem maar wordt dan alsnog te dik als ik hem niet zou beperken. Klinkt mooi maar ik heb mijn twijfels.
    Ik ook
    Al jaren. Omdat ons gras niet voorziet in de mineralen en vitaminen behoefte.

    Ik geloof er niet in. Leuke verkooppraat. Een paard wat de kans krijgt om te eten, zal eten.

  8. #23
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    bij die 2 dames" van mij" zal het ook niet echt zo werken, maar wat ik wel merk is dat wanneer de weerstand niet helemaal goed is en er maag/darmproblemen komen door bv schimmel in de darmen of een disbalans of wat dan ook waardoor ze last hebben van de buik dat ze daardoor steeds meer willen eten ook bv zand waardoor ze hopen van dat nare gevoel af te komen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  9. #24

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Wel jammer dat er zo veel ijzer in zit.
    Ik moet geen ijzer extra bijvoeren omdat ze hier al meer dan genoeg ijzer binnen krijgen zo niet zelfs een overdosis.
    Volgens mij zouden ze dat moeten weten dat er in Nederland er zo wie zo al ruim voldoende ijzer in de grond zit zodat je dat eigenlijk niet zou moeten toevoegen in een brokje zeker niet in die hoge getallen.
    Praat hier wel over de meeste weilanden he? Er zijn altijd uitzonderingen. Het is gemiddeld

  10. #25

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    Wel jammer dat er zo veel ijzer in zit.
    Ik moet geen ijzer extra bijvoeren omdat ze hier al meer dan genoeg ijzer binnen krijgen zo niet zelfs een overdosis.
    Volgens mij zouden ze dat moeten weten dat er in Nederland er zo wie zo al ruim voldoende ijzer in de grond zit zodat je dat eigenlijk niet zou moeten toevoegen in een brokje zeker niet in die hoge getallen.
    Praat hier wel over de meeste weilanden he? Er zijn altijd uitzonderingen. Het is gemiddeld
    Ik zou zeggen mail dit, ze staat overal voor open.

  11. #26
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Ik had ook zoiets van klinkt te mooi om waar te zijn allemaal, maar had niks te verliezen en hun gemaild.
    Kreeg een advies mee en ben het gewoon gaan proberen, werk het niet dan gaat hij gewoon weer op de basis brok.
    Nu bijna 4 maanden verder ben ik nog steeds tevreden met wat ik zie, hun verhaal van toen bewijst voor mijn wat ik nu op het moment zie.
    Falcon krijgt ook alleen maar brok en verder moet hij het doen op gras of hooi.

    En inderdaad ze staan open voor alles, mail ze gerust daar worden ze echt alleen blij van.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  12. #27

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    oh fijn te horen...zal ik dan een mailtje wagen? wie weet wat er uit komt

  13. #28

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Ik zeg doen..

    Ik zal in mijn dagboek bijhouden hoe sophie het doet op de brokjes.
    Overigens krijgt nicky ook veel mindere dikke buik als ze de brokjes krijgt.

  14. #29
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Bedankt voor je uitleg Monique , fijn dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt,

    Ik moet zeggen dat ik ook wat sceptisch ben, mijn gedachte is toch "het moet wel een wondermiddel zijn, wil het ervoor zorgen dat Boris uit zichzelf minder eet" maar wie weet. Het is in ieder geval goed om positieve ervaringen te lezen,
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  15. #30
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Ervaring Metazoa vit/mineralen brokken.

    Ik ben bang Hanneke dat in het geval van eigenaren van echte vreetmonsters het sceptisch zijn niet helemaal onterecht is.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •