© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik begrijp nu uit zijn eigen email, dat hij met WILDE pony's aan de slag gaat
Toen ik de poster las dacht ik aan een demo met die getemde pony's
plus het inzamelen van geld voor die 2 (getemde) pony's. Niet dus...:
Oorspronkelijk Geplaatst door Eddy Modde [email]info@horsemansretreat.nl[/email]
Oh, da's wel erg interessant! Jammer dat het zo ver weg is voor mij. En misschien ben ik dan op vakantie.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ja, klinkt erg leuk, inderdaad wel ver weg maar wie weet een leuk zomeruitje.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
carpoolen?Oorspronkelijk Geplaatst door senta
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Oh dat lijkt me heel erg leuk! Is het een beetje bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf station Wolvega?
Wij komen met een Mariahoeve-delegatie![]()
Lijkt mij wel intressant maar eens kijken hoe ver het rijden is.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb al ontdekt dat ik met het openbaar vervoer aardig lang onderweg ben! Is er iemand toevallig met wie ik mee kan rijden? Ik kom zelf uit Amersfoort. Als niet dan ga ik gewoon alsnog treinen!![]()
Het is mij te ver, zo,n 200 km jammer.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
O leuk, jammer dat het zover weg is...
Het was zéééér de moeite waard! Het was even zoeken tot we de goede plek gevonden hadden, ergens in de middle of nowhere. Sympathieke mensen die met eigen middelen en veel steun van anderen 14 exmoorponies opgevangen hebben.
En wat een ontzettend leuke ponies zijn dat! De demo van Eddy was erg goed. Hij is vier uur met veel geduld en perfecte timing bezig geweest met een 2 jarig hengstje dat naar Finland gaat en dan liefst wel al wat meer halstermak moet zijn. Dutje heette hij maar Eddy heeft hem omgedoopd tot cheeky boy. In vier uur van een paardje dat echt geen mensen gewend was naar een paardje dat zich met geduld liet halsteren en aanraken. En dan Eddy's rustige en heldere uitleg erbij.![]()
![]()
![]()
Parelliprincipes op zijn best toegepast in de praktijk, het was echt indrukwekkend.![]()
En voor wie nog een leuke schattige pony zoekt, er wacht er er nog 14 op een goed huis. Voor 200 euro kun je er één adopteren en dan is hij van jou, met als voorwaarde dat je het paard niet doorverkoopt. Zegt het voort! Als de website van de stichting af is dan zit ik hier ook nog een link neer!
Ik was er ook en vond het een geweldige demo! De vier uur vlogen voorbij. De timing, rust, tactieken en paard lezen doet Eddy super
Ik had graag zo'n leuke Exmoor meegenomen, als ik plek had gehad. Ze zijn intelligent en meewerkend. Ze kunnen echt een vriend worden.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Hadden jullie vooraf een adres toegestuurd gekregen?Oorspronkelijk Geplaatst door senta
Toen ik me aanmeldde kreeg ik een mail, dat een paar dagen vóór het evenement het adres toegestuurd zou worden.
(Daarna nooit meer iets van ze gehoord...)
Bladwijzers