Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 25 van de 25

Topic: Nieuwe, versoepelde regels

  1. #16
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Oh, nu wordt ik al vergeleken met Geert Wilders omdat ik vind dat er voor het laten lijden van dieren geen goede reden bestaat... Ik ben blij dat jij altijd alles zo goed weet en anderen zo goed begrijpt (zwaait topic gedag)

    Edit; het is verwijderd inderdaad omdat ik het gezanik niet terug hoefde te lezen.

  2. #17
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Ik denk dat Rianne even in de war was met sluiten en verwijderen? Zelf sluiten kon en kan nog steeds dacht ik? Bespreken we anders even verder per pb. Het verwijderen was ooit beperkt om per ongeluk verwijderen te voorkomen zoals enige mensen eens gelukt is met hun gehele dagboek.
    Waar we wettelijk toe verplicht zijn wil ik wel een keer induiken, want je weet Els, ik ben een contolfreak (Not, als je dat over me denkt dan ken je me slecht).

    De nieuwe forumregels zijn door overleg tot stand gekomen en voor de duidelijkheid daarin zitten we volkomen op één lijn.

    Verder stel ik voor Els en Mera, dat als jullie nog iets te bespreken hebben onderling dat jullie dat per pb doen.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #18
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Oh, nu wordt ik al vergeleken met Geert Wilders omdat ik vind dat er voor het laten lijden van dieren geen goede reden bestaat...
    Nee, omdat je vindt dat voor minderheidsgroeperingen afwijkende regels mogen gelden...
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  4. #19
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta
    Ik denk dat Rianne even in de war was met sluiten en verwijderen? Zelf sluiten kon en kan nog steeds dacht ik? Bespreken we anders even verder per pb. Het verwijderen was ooit beperkt om per ongeluk verwijderen te voorkomen zoals enige mensen eens gelukt is met hun gehele dagboek.
    Waar we wettelijk toe verplicht zijn wil ik wel een keer induiken, want je weet Els, ik ben een contolfreak (Not, als je dat over me denkt dan ken je me slecht).

    De nieuwe forumregels zijn door overleg tot stand gekomen en voor de duidelijkheid daarin zitten we volkomen op één lijn.

    Verder stel ik voor Els en Mera, dat als jullie nog iets te bespreken hebben onderling dat jullie dat per pb doen.
    Dank je, maar als iemand zulke rare dingen begint te schrijven heb ik het geveol daar wat van te moeten zeggen. Verder heb ik absoluut NIKS meer met Els te bespreken (gelukkig).

  5. #20
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Idem voor mij hoor (als iemand zulke rare dingen begint te schrijven heb ik het gevoel daar wat van te moeten zeggen.)
    Verder heb ook ik niets meer met Fellor te bespreken (of te bediscussiëren) .
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  6. #21
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Je zal niet worden gemist

  7. #22
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Misschien wel goed het hier vriendelijk te houden.

    Topic compleet zelf kunnen verwijderen vind ik niet nodig. Dan gaan ook veel berichten van andere gebruikers verloren.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  8. #23
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Ja ik had eerst over de 5000 berichten en ineens 100 minder :s zijn dus berichten verwijderd.

    En dames beetje volwassen gedragen hè...
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  9. #24
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne

    Topic compleet zelf kunnen verwijderen vind ik niet nodig. Dan gaan ook veel berichten van andere gebruikers verloren.
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Want dan zijn er ook berichten verdwenen van mensen die dat misschien weer helemaal niet willen. Topic zelf kunnen sluiten zou wat mij betreft voldoende zijn. Zelf kunnen verwijderen is wel heel radicaal. Kijk, bij privacy-gevoelige zaken is het fijn als het achteraf verwijderd kan worden, maar dat kan altijd nog door moderators (en dan zou het ook alleen om de eigen berichten kunnen gaan, niet die van de anderen in hetzelfde topic). Maar verder is het goed nadenken voor je iets neerzet...
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #25
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Nieuwe, versoepelde regels

    Aanpassen kan natuurlijk altijd nog. En het punt dat je inderdaad ook berichten van anderen verwijdert is ook een reden dat we er voorzichtiger mee willen zijn. Maar in overleg met de belangrijkste posters in een topic kan er natuurlijk altijd gekeken worden of een topic niet beter verwijderd kan worden.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •