ik geloof niet dat ik in januari al dat niveau bereikt heb, JAMMER!!!!!
ik geloof niet dat ik in januari al dat niveau bereikt heb, JAMMER!!!!!
Op welk nivo zit je nu dan, Corine?
Ik ben nu bijna klaar met level 1 en hoop dus in november te starten met level twee. Zou (denk ik) in januari dus wel mee kunnen doen aan een level 2 cursus maar geen eind level 2...
oh, maar het plan was om toch 2 cursussen te doen, eventueel op verschillende locaties.
1 cursus begin L2, een cursus eind L2/begin L3
Heb je al wat concrete info over de begin L2 cursus Callippo? Ik hoop begin volgend jaar zo'n cursus te gaan doen, maar kan geen toezeggingen doen ivm gezondheid van mijn paard. In het noorden zou helemaal geweldig zijn![]()
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Schrijf mij maar alvast in!!!!
Ik hoop dat de cursus dan wel in het midden van het land of nog liever bij mij in de buurt wordt gegeven. Wil het Ony (en mijn vader) niet aandoen om helemaal naar het noorden af te reizen...
Als er dit jaar nog een begin L2 cursus is die ook nog redelijk in de buurt is wil ik waarschijnlijk toch meedoen. De cursus bij Eddy waar ik me voor in had geschreven gaat weer eens niet door (das al de 2e keer)![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Waarom gaat die cursus niet door?!?! Te weinig deelnemers??
geen idee, dat heb ik gister in een mail gevraagd maar heb nog geen antwoord.... De vorige keer bleef Eddy langer in Engeland en waren er te weinig deelnemers, nu ws ook zoiets.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
En dan vinden ze gek dat parelliers les nemen van ex-parelli instructeurs? Dit is toch knap lullig voor iemand die er vrij voor neemt, een trailer huurt of met een chaffeur afspreekt![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ja idd, mijn vader baalde ook want die heeft er een weekendje Frankrijk voor afgeslagen..... Voor niks dus
Maar het goede nieuws is dat ik in december zeker weten meedoe aan een L1/L2 cursus in Aalsmeer. Hopelijk kan ik dan mijn L1 halen![]()
Is het al duidelijk welke data en plaats de eind2 begin level3 gaat worden, wat mij betreft dan ook midden nl
Gaat de cursus in januari nog door??? En zo ja welke datum dan?
en waar?? is er al een locatie bekend???
Als er half januari (doordeweeks) een midden L2 cursus georganiseerd wordt in Midden Nederland (regio Utrecht/Arnhem) Wie doet er dan mee? Het kan 2 of 3 dagen zijn, prijs ongeveer 150 euro per dag excl stalling. Voor de 'eind L2/begin L3 nivo' cursus was niet bepaald veel interesse, maar ik denk dat Birger het voor iedereen wel interessant kan maken. Hij weet namelijk allerlei leuke oefeningen die niet in 'de boekjes' staan en die je op verschillende nivo's kan uitvoeren.
Yazoo?
Allegro?
Pike?
Laura?
Bladwijzers