Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Fun met porcupine?

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Fun met porcupine?

Ik heb er ongelooflijk veel moeite mee om de porcupine game leuk te maken. Met Lutin was deze dus niet al te best. Dat wil ik met Tyco graag anders aanpakken. Maar ook Tyco vind de porcupine game stom en onnodig. Ik ben dus op zoek naar inspiratie om de porcupine game leuk te maken. Wie heeft inspiratie voor het boek '1001 ideeën om de porcupinegame leuk te maken'? Deel het alsjeblieft (Oh en een beginnetje met 1 of 2 ideeën is ook prima hoor!

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Re:

Misschien dat porcupine als een game opzich meer als tussendoor oefening past. Bijvoorbeeld met poetsen een pasje om vragen, of achterwaarts aan het halster wanneer je een hek door moet of wanneer je paard te dicht achter je staat.

Change of direction is een porcupine game aan het hoofd.

Hoofd naar beneden met poetsen.

Sideways van het touw af als hij er weer eens op staat.

Volgens mij doe je met freestyle heel veel porcupine aan het halster en met je benen.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Re:Fun met porcupine?

Vindt ie touch it leuk, bv met pionnen? Dan is porcupine met een doel, bv het platdrukken van een pion wel leuk. Of met een beloning bv porcupine in de nek, hoofd naar beneden = brokje.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Porcupine eenmalig bevestigen met de standaard methode en daarna gewoon integreren. Typisch iets wat je niet als een game moet zien maar gewoon als een onderdeel dat je nodig hebt om verder te gaan met andere dingen.
    Iedere keer dat je even de schouder verplaatst, even het hoofd naar beneden vraagt, even een zijwaarts erin doet op de poetsplaats enz enz is porcupine en dat zijn de momenten dat je je lichtheid checkt.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Je kunt ook achterwaarts porcupine doen, naar een poort van 2 pionnen (en daar wat lekkers).
    Of zijwaarts over een balk (iets lekkers aan het eind evt), voorhand/achterhand met de stilstaande "hand" in een hoepel, lead by the leg is ook een leuke puzzel voor je paard.

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Tnx voor de reacties!
    We doen inderdaad wel veel porcupine tussendoor, heel bewust minder driving meer porcupine. Maar het gaat nog niet echt licht.
    Goed idee om met pionnen te werken. Geef het een doel (duh ) en ik ga wat meer vragen dan allen voorhand om, achterhand om en achterwaarts!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Ik ontdekte pas de porcupine vanuit zone vijf. Het zag er vast hilarisch uit, touch it met porcupine op de bil, maar ik was tevreden.
    Started!

Actief Forumlid LaraKuhr's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2013
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    1

Mijn lb-er vindt porcupine ook heel stom en absoluut nergens voor nodig. Wanneer ik de stick op zijn schouder zet, pakt ie hem gewoon van me af. Ik probeer het nu wat speelser te maken en het meer te integreren met andere games. Gister deden we bijvoorbeeld stick-to-me en gingen we vanuit draf naar halt en meteen een porcupine om de voorhand. Kauwen, likken hele rambam
    It's not about being the best. It's about getting better.

Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!

Bladwijzers

Forum Rechten