Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Tips voor schuivende Barefoot?

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Re:Tips voor schuivende Barefoot?

Ik heb ruggengraat vrijheid in mijn pad. En om eerlijk te zeggen heb ik een pony waar geen ruggengraat te zien is. :P
    Ik heb weleens getwijfeld met VPS te kopen, maar ben zo blij met mijne zonder..
    BF zelf heeft geen passervice, maar mogelijk sommige dealers wel, dat weet ik eigenlijk niet.
    Je zou Bianca eens een bericht kunnen sturen om te vragen of zij weet welke dealer dit eventueel wel kan.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Ik heb nog een zadel liggen zonder VPS, alleen is dat een maat 2, London......
    Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde

Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Dagboek Berichten
    5

london bleef bij onze fjord beter liggen dan de cheyenne. Maar op de trekker classic, kan ik vanaf de grond opstappen. En ik ben daar erg onhandig in en zwaar. Dus het is niet ideaal, maar als het moet kan het.
    Ik moest alleen wennen aan de wrongen.
    Ik weet niet waar je woont, anders kun je alle varianten eens proberen bij ons london 1 en 2, cheyenne 2, trekker classic en zelfs een startrekk dressuur

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Zelf heb ik een boomloos Startrekk Comfort zadel. Ben ik erg blij mee! Op deze site staan zowel boomloze startrekk zadels als diverse boomzadels. De dame waar deze site van is (Mariëlle) komt kundig over en doet ook zadelpasconsulten me diverse modellen zowel boom als boomloos. Wel kan het soms erg lang duren voor je een reactie van haar krijgt, voor concrete afspraak misschien best even bellen... http://www.equimaro.nl/
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Mijn BF Lexington ligt wel super stabiel op mijn pony, beter dan de cheyenne eigenlijk.
    Hier zit volgens mij ook een andere vorm VPS in dan andere zadels.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Zal toch nog eens op de BF site gaan rondsnuffelen. Ben verder best tevreden over BF dus wellicht zitten daar nog andere mogelijkheden.

Voor de rest inmiddels veel zadels bekeken en vind er meerdere potentiele kandidaten tussen zitten. De Trekker en Freeform klinken goed, maar de Startrekk ziet er ook zeker niet verkeerd uit.

Iemand ervaring met hoe de zadels zitten/rijden? Want het moet wel passen maar moet er natuurlijk ook nog een beetje lekker mee kunnen rijden De Trekker wordt afgeraden voor mensen die niet zo groot zijn dus dan zou die mss al afvallen. Had iets met de vorm van de zit te maken en de zweetbladen?

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

De Freeform heeft verschillende maten zittingen, starttrekk kun je verstellen, net als trekker. Is een kwestie van uitproberen denk ik. Niets zo persoonlijk als een zadel.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Ik heb Bianca ook maar even gemaild, kijken welke mogelijkheden er nog zijn met de BF.
    En anders denk ik eerst maar eens de Freeform laten passen.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten