Angelique van Voorst wordt opgeleid in de ins en outs van het Balance zadel en om Balance zadels aan te meten. Daarvoor krijgt ze instructie van Carol Brett, founder van Balance, die 20 en 21 augustus hiervoor vanuit de UK naar Nederland komt.

Natuurlijk wil ze oefenen op leuke mensen! Ze wil naar mij komen op dinsdagmiddag 20 augustus als ik 3 mensen bij elkaar heb. Twee heb ik er al, ik zoek dus nog 1 rustige ruiter/paard combinatie. We kunnen de zadels vrijblijvend testen, er is geen verplichting tot koop!

Info over het Balance-zadel: zelfde principe als het Parelli-zadel (Balance was eerder dan Parelli met het op de markt brengen van het concept van zo veel mogelijk schoudervrijheid voor het paard en werken met shims), maar ze werken niet met het balance-point van de ruiter. Het zwaartepunt van je zit ligt dus niet zo ver naar achteren als bij een Parelli-zadel. Verder hebben ze geen airpad, maar gebruiken ze Prolite schuim in de pads. Met de prijs liggen ze ook een stuk gunstiger. Voor meer info: zie www.balanceinternational.com

Wij wonen in Twente, in de buurt van Goor. We hebben een kleine bak ter beschikking.

Mocht je belangstelling hebben, dan hoor ik dat graag op korte termijn via een pb.