Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Het lijkt me wel wat..

Het lijkt me wel wat..

.. dat Parelli.
    Ik geloof dat ik alles wel zo'n beetje goed bekeken heb.
    Ik hed zelfs nog "Hetpaard als partner" tussen mijn boeken staan. Dus dat heb ik ook nog maar eens doorgenomen.
    Ook heb ik allebei de boeken van Voest. Maar dat is gewoon een beetje informatie. En kan je niet echt verder mee vind ik.
    Monty Roberts heb ik nog niet echt een mening over. Hij werkt meer naar "het werken" toe (onder het zadel dus) en de rest mag je zelf verzinnen. Is dus niet wat.
    Alleen moet ik nog een beetje uit m'n hoofd zetten dat ik me voor schut ga voelen met zo'n stokkie enzo. Maar ik vind het wel heel spannend!

Nou zit ik er alleen een beetje mee. Die pakketten zijn in het engels. Zijn ze goed te lezen? Ik ben er echt slecht in.

Weet er mischien iemand een stukje tekst op i-net? Of heeft er iemand wat op zijn comp? Dan kan ik kijken of het gaat lukken..

Ook vind ik het nogal wat geld voor zo'n set.. Paarden zijn al zo duur!
    Word dus zowiezo een 2ehandsje. Iemand tips waarik echt opmoet letten?

Actief Forumlid olga's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Het lijkt me wel wat..

Het Engels is best goed te doen, hoor! En als er dan iets ondeuidelijk is (specifieke termen) weten ze het hier op het forum wel. Bovendien zijn de dvd's erg handig. Met een beetje info uit de boekjes en het bekijken van de dvd's kom je er ook wel!
    Is anders een Duits pakket geen optie, sommige mensen vinden dat makklijker. Ik heb de boekjes van de Engelse nu niet bij de hand, anders kon ik wel een stukje overtypen.
    Volgens mij hoef je bij een pakket kopen niet echt op iets speciaals te letten (zoals bij een paard wat je iwl kopen) het pakket heeft waarschijnlijk geen verborgen ziekte Je moet wel even kijken of van die amerikaanse dvd's het op je dvdspeler doen. Dat is denk ik het belangrijkste!

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

En je hebt twee versies De versie 2000 met 2 videobanden. En de versie 2005 met de 6 dvd's. Het nieuwe pakket zit dus veel meer beeldmateriaal bij en zijn sommige taken uit het pakket gehaald zoals trailerladen. Het oude pakket betaal je een stuk minder voor. Ik heb zelf het oude pakket (veel op het forum) en dat is ook prima te doen hoor!
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Leuk dat je het wil proberen!
    Het engels in de boekjes is niet heel moeilijk, het zijn korte stukjes tekst. Ook kun je de betekenis van de woorden wel uit de context halen.
    Het went ook vrij snel, want je leert het er ook van natuurlijk. Hoe meer je hebt gelezen, hoe makkelijker het wordt. Veel succes!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

pasterza
    Guest

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
    En je hebt twee versies De versie 2000 met 2 videobanden. En de versie 2005 met de 6 dvd's.
    Ik heb een pakket uit 2002, met 2 videobanden, 1 casette én 1 dvd. Zijn er dan 3 versies??

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Misschien is hij in 2000 ontwikkeld maar in 2002 geproduceerd? Wat staat er op die dvd dan? En de video's, is dat 1 met de instructie en 1 waarin je level4 studenten aan het werk ziet?
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Bladwijzers

Forum Rechten