Ha, dat is mooi!
Ha, dat is mooi!
wij zijn weer terug van vakantie en zonder nieuwe cap... ze waren niet op tijd geleverd![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
En nu? Sturen ze hem op?
Ik moet de mijne nog steeds terugsturen naar UVEX...
ze zouden bellen als ze binnen waren... pff gelukkig is de cap niet heel onveilig maar toch is het een gedoe...
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Moet je dan weer op vakantie?![]()
goh dat zou nu toch naar zijn... weer een weekje met snow naar de Veluwe![]()
ik heb mijn nieuwe cap...
Ik moest gisteren in de buurt zijn dus heb ik hem omgeruild... nu maar hopen dat hij door de aanpassing niet veel warmer geworden is!![]()
Hebben ze je oude cap gerepareerd, of heb je echt een nieuwe gekregen?
een nieuwe gekregen...
Bladwijzers