Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: FlexEE zadels van Heather Moffet

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

FlexEE zadels van Heather Moffet

Omdat ik het tegen kwam op internet en het concept wel interessant vind vroeg ik me af of iemand hier wel eens een FlexEE zadel in handen heeft gehad/geprobeerd heeft?
    Nieuwe zadelopties vind ik altijd interessant voor in de toekomst als ik weer eens wat anders nodig heb

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:FlexEE zadels van Heather Moffet

Ik heb inmiddels een flexee besteld en binnen en mijn vriend heeft hem twee keer getest en zowel qua kwaliteit als pasvorm voor paard en ruiter zijn we erg tevreden! Alleen de singelstoten moeten waarschijnlijk al snel vrvangen want dat is een beetje slap spul. Wie weet heeft iemand er nog wat aan als toekomstige optie.
    Hij is zelfs in maat 18inch niet al te lang, de suede zitting met traagschuim is erg fijn en de kussens zijn en mooie balans tussen zacht en stevig en hebben niet zoals veel boomloze kussens te steile randen die gaan drukken.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

Is dat traagschuim niet erg hard in de winter ? Hmmm dat weet je natuurlijk nu nog niet

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maris
    Is dat traagschuim niet erg hard in de winter ? Hmmm dat weet je natuurlijk nu nog niet
    Ik heb mijn zadels thuis liggen dus ik denk niet dat ik er last van ga hebben. Sowieso gebruiken ze in deze zadels ander spul dan in de andere HM zadels en schijnt het probleem niet echt aanwezig te zijn.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hoi Mera, ik ben heel benieuwd naar jullie bevindingen met dit zadel en foto's zijn ook zeer welkom, ik ook kon niet erg veel beeldmateriaal vinden.

Hebben jullie het zadel bij equestor vandaan?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik heb het zadel uit engeland besteld. Heb er nog steeds niet vaker dan 2x gebruik van gemaakt maar de eerste bevindingen zijn positief. Er moet wel een pad met inlages onder als je wat zwaarder bent, want bij mijn vriend zijn de kussens anders net iets te zacht, maar met pad gaat het perfect

Ik zal binnenkort even foto's maken op paard e.d.

De afwerking van het zadel vind ik mooi en hij ziet er mooi conventioneel uit.

Bladwijzers

Forum Rechten