Bij Graven...huppeldepup...(ben de naam kwijt). Fijn dat ze iets heeft gevonden.
Bij Graven...huppeldepup...(ben de naam kwijt). Fijn dat ze iets heeft gevonden.
Ik stond tot 2 jaar geleden in Amsterdam, of net buiten de stad aan de Amstel. Een half uur fietsen, hooguit, vanuit het centrum.
Stal Braam heet het. Ze hebben een website.
Stal Zeinstra in Ouderkerk aan de Amstel is net gestart met een hit actief stal. Echt super 24/7 buiten en zelf kiezen wanneer ze naar binnen willen. Als ze geen bak e.d. nodig heeft kost het 295,- anders 350,-.
Hallo coupony, zou je je eerst even voor willen stellen?
Dankjewel
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Zeker - sorry Senta - ik was me niet bewust dat dat gangbaar was.Zal de voorstelpagina meteen ff zoeken, maar voor de mensen hier want dat had ik er natuurlijk bij moeten zeggen, we hebben zelf 2 paarden - een Haflinger van 13 en KWPN-er van 11 die sinds deze week op bovenstaande stal staan. En hoewel alles ook voor ons erg nieuw en spannend is zal ik graag vragen over onze ervaring beantwoorden.
ik heb een stalletje in schoorl, wel eind weg maar erg mooi gelegen en natuurlijk (niet besproeid land gee kunstmest en hooi van eigen land, 24/7 buiten met veel soorten ondergrond, hard paddock en weide en een grote groeps schuilstal.. meer info even een mailtje naar i.steili92@gmail.com
Wil je je eerst even voorstellen-
Dankjewel.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bladwijzers