Hier in Canada hebben wij afgelopen week een level 2/3 clinic gehad, 5 dagen lang met paarden spelen, wat wil je nog meer!
Elke ochtend grondwerk, soms met barebackriding, elke middag rijden. Een aantal mensen had zijn level 2 al en zeiden dat dit de meest advanced level 2 clinic was waar ze geweest waren. Iedereen was minstens halverwege level 2 dus heel fijn.
Erg leerzame dagen, veel nieuwe dingen geleerd, nieuwe leuke oefeningen (er staan er al een paar bij 'nieuwe oefeningen' , zal even zoeken welke er nog niet opstaan!). Soms ook tijd voor een partijtje voetbal met de grote speelbal-al is dat niet echt paardvriendelijk..
Een middag reden we buiten in de speeltuin (veld met banden, sprongen, zeil, boomstammen) waar een journalist kwam en we eindigden in springen met 4 tegelijk, rare acties en kunsten te paard waar die man allemaal foto's van moest maken..ben benieuwd of hij ze ook naar ons opstuurt..
Voor mijzelf een hele goede clinic geweest, de laatste puntjes op de i, veel aan (flying) leadchanges gedaan wat het punt was dat ik nog niet kon. Na de clinic heb ik mijn assessment gedaan, vooral fijn om gedaan te HEBBENMijn flying changes waren nog niet eens zo slecht, had ze op allebei de kanten, alleen niet 4 in een rij, dus daar werken we nog even aan, en de rest was in orde
![]()
Ben zo langzamerhand best wel benieuwd hoe Parelli-clinics en playdays in Nederland gaan!! Kom volgende maand terug, dus we'll see!!
Bladwijzers