Lijkt me echt een onwijs leuk kamp!!!!Ik zou zonder aarzelen mee doen als het nu niet zo ver was....
(mijn paardje minstens 4u in de trailer moeten zetten hiervoor gaat me nčt iets te ver)
Lijkt me echt een onwijs leuk kamp!!!!Ik zou zonder aarzelen mee doen als het nu niet zo ver was....
(mijn paardje minstens 4u in de trailer moeten zetten hiervoor gaat me nčt iets te ver)
Take the time it takes, so it takes less time.
Iemand met wie ik mee zou kunnen rijden vanaf Boskoop?![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
september hebben wij vakantie, maar we gaan wel weg.
Welke datum had je in gedachte?
Ik heb in september nog geen datum, dat hangt af van jullie wensen (en van Onno's project als dat doorgaat).
Ik hoor het graag! We leren altijd zoveel bij in een weekje kamp.
week 36 kan ik niet
Het kamp in augustus zit zo goed als vol (nog evt 1 plekje vrij).
De datum in september heb ik vastgelegd op zaterdag 21 t/m woensdag 25 september. Voor dit kamp kun je je nog aanmelden.
Mocht dit kamp niet geheel vol zitten en er zijn mensen die geen vakantiedagen kunnen opnemen, dan is het ook mogelijk om alleen het weekend te komen en 2 van de 5 dagen mee te doen.
In principe kan ik vrij krijgen deze dagen in september. Maar ik denk gezien de toestand van Maybel dat het hem niet gaat worden van mijn kant, helaas.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik zou wel willen... alleen is mijn geld een beetje op en sta ik al ingeroosterd voor die dagen... chips... Op een of andere manier mag ik niet naar jou toe Evi...![]()
Haaai!
Zijn dit soort kampen er ook voor echte groentjes zoals ik?
Groetjes, Nicky
O dat klinkt echt superleuk, zeker omdat ik al bezig ben met Liberty en geregeld vastloopt. Helaas laat mijn portemonnee het,niet toe...
Bladwijzers