Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: logeeradres omgeving Westerhoven

logeeradres omgeving Westerhoven

Dag medeforumers,
    Ik weet niet helemaal of ik op de juiste plek zit maar ga het hier toch proberen.

Van de zomer is de bedoeling om weer eens ouderwets met "het gezin"(incl. aanhang en mijn kleine baby neefje) een weekend weg te gaan. Omdat mijn zus het leuk vindt om een vakantieplek te hebben met een zwembad en wat wandelgebieden(voor de hondjes) leek het haar handig om naar centerparcs te gaan (kempervennen)

Nu leek het MIJ leuk (voor mama hoeft het niet percé!, maar ik heb nog een aantal maanden om haar over te halen ) om de paarden mee te nemen om ook daar in de bossen te wandelen, rijden, spelen.

MAARR waar laat ik ze

Ik was benieuwd of iemand deze combinatie: "CP-kempervennen - paard mee" eerder heeft gedaan en misschien een paar leuke paard-logeeradressen heeft. Bijv een manege / een boer, wellicht iemand hier op het forum. (het gaat om een weekend vr-za-zo) En een vergoeding is logies!

(mijn voorkeur heeft wel een plek dat de paarden de wei op kunnen en met slecht weer (onweer) evt naar binnen + een beetje toezicht)

Ik kan mij voorstellen dat er misschien niks naast de deur zit en vind het dan ook geen probleem om evt een paar minuten met de auto te moeten rijden. een half uur rijden daarentegen vind ik wel wat overdreven, dan zie ik het voordeel van het meenemen niet.
    En het zou natuurlijk fijn zijn om dicht bij het bos te zitten, zodat we met het hele gezin in het bos kunnen wandelen.

De vakantie staat voor een groot gedeelte vast. Of de paarden mee kunnen/gaan is geen must. Maar het lijkt mij gewoon heel erg leuk

ik ben benieuwd of jullie tips of leuke andere ideeen hebben.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re:logeeradres omgeving Westerhoven

Kun je niet gewoon in de omgeving rondrijden om te zien waar er maneges/pensions/paardencampings etc zijn?
    Ik heb dat eens gedaan voor een trektocht maar niet in die omgeving.

Bladwijzers

Forum Rechten