Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: iemand ervaring met equilife 4 feet?

  1. #1

    iemand ervaring met equilife 4 feet?

    Ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met het supplement van equilife 4 feet?

    ik zit erover te denken om het aan te schaffen maar wilde graag nog wat meer meningen weten.
    werkt het echt zo goed? en zijn er mensen die dit al langere tijd hebben gebruikt voor hun paard?
    ik ben benieuwd

  2. #2
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:iemand ervaring met equilife 4 feet?

    Hoi,

    Ik ken het product niet, heb het dus ook nog nooit gebruikt. Maar aan de naam te zien wil je de hoeven van je paard verbeteren? Heb je hierbij ook naar de andere omstandigheden gekeken, zoals manier van bekappen en de huisvesting (op wat voor ondergrond bijv)? Supplementen kunnen goed zijn, maar als de andere omstandigheden niet goed zijn kun je geen ideaal resultaat verwachten.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  3. #3
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:iemand ervaring met equilife 4 feet?

    Ik voer het nu 4 jaar, sinds mijn paard hoefbevangen werd. Hij krijgt het dus al jaren dagelijks, naast zijn ruwvoer. Ik ben er nog altijd zeer tevreden over. Zijn hoeven zijn prima in orde, ik blijf hier dus ook zeker mee doorgaan!

  4. #4
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:iemand ervaring met equilife 4 feet?

    Ik heb er weleens aan gedacht, omdat het een compleet supplement is.
    Maar eigenlijk kon ik makkelijker aan een andere komen, dus die voer ik.
    Ik ben wel benieuwd naar de reden dat je het wilt geven, een ex-hoefbevangen paardje of niet?
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  5. #5

    Re:iemand ervaring met equilife 4 feet?

    Nee gelukkig nog geen hoefbevangen paardje gehad.
    wel soms een beetje last van rotstraal, maar waar het me eigenlijk om gaat is dat mijn paard in het verleden een insult gehad heeft aan zn blinde darm en daardoor litteken weefsel, en daardoor iets verminderde funktie ik voer 450 gram slobber maar dat is natuurlijk nooit genoeg om de benodigde vitamine binnen te krijgen vandaar een suplement.
    omdat ik geen suplementen wil met melasse en zetmeel dacht ik misschien is dit goed?

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •