Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 48

Topic: Limburg terug aan het afspreken?

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Re:Limburg terug aan het afspreken?

Ik heb halsters en sticks en Mayo vroeg vorige keer ook al of ze iets moest meenemen dus dat is ook geen probleem.
    Zitten we alleen met Marie als ze kan die komt van erg ver. Is er een goede verbinding? Ik heb helaas maar 1 zitplaats in de auto, dus ik kan haar niet ook ophalen als ik Mayo al bijheb. Ik kan heel lief aan papa vragen om voor 1x van auto te wisselen, maar ik vrees ervoor zeker als we iets voor de paarden gaan doen want dan heeft hij "die vuile rommel (parellimateriaal) in zijn auto.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Ik heb geen flauw idee van openbaar vervoer van België naar hier, in Schimmert stopt alleen een bus. Dichtstbijzijnde treinstation is Spaubeek.
    Meiden uit Nederlands Limburg zitten misschien ook wel in de buurt?

Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    31
    Dagboek Berichten
    41

Weet je, deze keer skip ik wel. Hopelijk komt er snel een volgende keer en wie weet lukt het dan gemakkelijker
    (Ik heb het al even opgezocht en het is echt niet zo eenvoudig... ook niet om ergens te geraken waar ik makkelijk opgehaald kan worden en dan zitten we nog steeds met het probleem dat er niet genoeg plaats is in de auto. Jullie hoeven je niet in bochten te wringen voor mij he.)

Ik zou zeggen: Veel plezier! Maak er een leuke dag van! Ondertussen amuzeer ik mij een dagje met mijn eigen lieve Sofie
    Take the time it takes, so it takes less time.

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Mja als het wel makkelijk was, kon ik Mayo afdroppen en dan jou ophalen. Maar misschien wil Mayo zelfs liever zelf rijden. Nu we doen snel ook nog eens een keertje hier. (Niet dat het dan makkelijk voor je is, maar wel haalbaar. En helemaal vergeten te zeggen, maar we hebben een logeerkamer met 2 eenpersoonsbedden ook nog)
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Ik kan je ook best ergens oppikken hoor Marie!

Euh, kan effe niet volgen : gaat playday door in Bree of in Schimmert ?
    En euh ... ik zou er graag bij willen zijn (als het mag, kan, tenminste ... vraagt ze lief ).
    Hoe laat spreken jullie af (ik heb voormiddag namelijk nog een ontbijt gepland met vrienden) ?
    En ... kan ik toeschouwer spelen ? Onze AV krijg ik nog altijd niet op de trailer en Tornado is wat te oud geworden om met hem op stap te gaan.

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Het gaat nu door in Schimmert omdat Dunya anders er niet bij kan zijn.

Schimmert 15 juni
    Dunya,
    Fiona (wil graag spelen met een van je paarden, maar vind het wel wat eng)
    yondan

Voor mij komt namiddag ook best uit. Vanaf 13u ofzo, maar het is Dunya haar locatie dus zij mag roepen
    Ik heb Mayo gesmst of ze meewil

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Hoi meiden, ik vind de ochtend fijn, maar ik heb de hele dag nog open hoor! Dus wanneer het voor iedereen het beste uitkomt. Heb incl. mijn eigen 4 paarden voor grondwerk. Leuk als je ook komt Yondan!

Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    31
    Dagboek Berichten
    41

Als ik kom zou ik ook wel graag met één van je paarden spelen Lijkt me vooral héél leuk om eens te spelen met een paard dat nog helemaal niets kent... Maar vind het ook wel spannend hoor :P

Maar of ik kom wil ik nog even laten afhangen van wie er komt, hoe en of er dan wordt samen gereden vanuit Belgie enzo.
    Als het niet handig is vind ik het niet erg om deze keer te skippen en anders kom ik graag af!

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ow als je misschien doet, dan vraag ik dat Mayo eerder beslist. Ze wou wel maar wist niet of ze kon. Dan zeg ik dat ze het maandag moet beslissen en kan ik je anders alsnog meenemen? Is dat tijd genoeg voor je?

Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    31
    Dagboek Berichten
    41

Ik heb nog eens heel goed nagedacht en vooral nog heel hard getwijfeld omdat ik graag wil komen maar heb toch besloten om dat niet te doen. Ik heb namelijk vrijdag in de late namiddag nog een examen en ik vrees dus dat ik tegen dan echt wel heel moe zal zijn en nood zal hebben aan een uitrust-dag. Dan zie ik zo'n lange treinrit niet echt zitten. Toch echt bedankt om me zo te willen helpen om er te geraken Fiona!
    Toch maar volgende keer dus. Véél plezier! En ik verwacht uiteraard een verslagje en foto's

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Komt goed! Veel succes met je examens Marie!

Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2013
    Leeftijd
    43

Hallo allemaal! Sorry had niet in de gaten dat er zoveel afhing van of ik wel of niet meega. Dus hierbij de beslissing: Ik kan niet meegaan omdat mijn zusje juist die dag op bezoek wil komen, ik heb haar al 5 jaar niet gezien dus ik denk niet dat ik die dag nog tijd voor iets anders ga hebben. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en de volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn!

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Hihi, als Marie besloten had toch misschien te willen blijven komen, had ik je gewoon terug gesmst. Maar ze had al gezegd om niet te doen.
    Geen probleem hoor. Snel een volgende keer!

Dus vooralsnog is het:
    Dunya
    Gilraen
    Yondan kom jij ook?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Heb de boer gesproken, we mogen 1 van zijn paarden lenen, dus heb 2 extra. Past prima dus met Fiona en Yondan

Bladwijzers

Forum Rechten