Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Vragen/ tips voor begin nh

Vragen/ tips voor begin nh

Hallo,, ik wil graag beginnen aan nh met mijn shet.
    Ik doe al vd met haar en ze kan nu terug, flemen, voetje, shaken, en de spagaat. Ze kan ook al netjes naast mij stoppen en als ik 1 stap zet zet zei ook 1 stap.
    Ik zou graag tips willen voor site's en waar ik een cd kan kopen. En welke taal die zijn. En waar ik het kan bestellen.
    En waar ik mee kan beginnen.

Groetjes Vera

( ik heb al gezocht naarvzulke topic's gezocht alleen niet ht een duidelijk antwoord)

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:Vragen/ tips voor begin nh

Hallo

Je kunt lid worden van parelli, zie hun website, dat kost je zo,n 8 a 9 euro per maand, je kunt dan gratis level 1 bekijken, daarin word de basis van parelli uitgelegd. Ook staan er verder veel instructiefilmpjes op, heel leerzaam. Je kunt bij parelli alle levels bestellen, ook kun je kijken wat je tweedehands kunt kopen op marktplaats, e-bay bv.

Succes,
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Re:Re: Vragen/ tips voor begin nh

Hoi Vera,
    Parelli is inderdaad fijn om te beginnen. Dat is in het Engels. Zijn boek is ook naar het Nederlands vertaald.
    Verder is het altijd handig een lesje te nemen, dan kan alles goed uitgelegd worden!

Oke bedankt. Ik ben nmelijk niet goed in engels... Heeft iemand misschien een handige site want elke site die ik vind is in het engels.

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Er is ook nog de cd-rom van Equisense maar die staat niet meer te koop in hun webshop. Misschien dat iemand er hier op het forum nog 1 voor je heeft liggen.
    Al vond ik het zelf niet zo makkelijk om daarmee te beginnen.

Verder zou je om te beginnen ook boeken kunnen lezen over paarden en hun gedrag.

Ik heb zelf laatst het boek Paarden liegen nooit van Mark Rashid gelezen en ben nu bezig in een ander boek van hem Een paard is een paard. In deze boeken vertelt hij over zijn leven met paarden en daarin vertelt hij heel erg mooi hoe een paard denkt en hoe een paard reageert op bepaalde dingen.
    De boeken lezen makkelijk weg omdat het in een verhaal is in plaats van een informatieboek. Je zou kunnen kijken of je er 1 kunt lenen bij de bibliotheek of bij Bol.com staan ze voor 20 euro per stuk.
    http://www.bol.com/nl/c/nederlandse-...098/index.html

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Verder kun je hier op het forum ook heel veel leren. Zo staat er bij Parelli level 1 een uitleg van alle games. Maar er is nog veel meer te vinden. Lekker een middagje besteden aan informatie zoeken op dit forum

Dat boek lijkt me leuk om te lezen en ook leerzaam! Ik ga hem bestellen.
    Ik ga indd nog veel zoeken op dit forum en op zoek naar cd's

Bladwijzers

Forum Rechten