Maar die kwam niet in jouw lijstje voorOorspronkelijk Geplaatst door Auky
![]()
Maar die kwam niet in jouw lijstje voorOorspronkelijk Geplaatst door Auky
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Geen idee wie je ervoor moet hebben, maar gymnastiserend grondwerk zou ik graag zien en dan niet gelijk lange lijnen e.d.
Ook zou ik graag het hogere grondwerk willen zien, werken met meerdere paarden, hoe bouw je een mooie show op e.d., dat dan van flisend en cool naar grappig. Met een paard die meedenkt en wat eigen inbreng heeft, het paard als artiest.
"De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
Gandhi
Wie heeft er weleens van Jasmijn Wauters gehoord/gezien?
Mij onbekend.
Is iemand bekend met Yvonne Bijleveld? Ze had altijd een leuke column in het blad Van de NVVR, de Vrijruiter.
Dit is haar website: http://www.dewegvanhetpaard.nl/index...onne-bijleveld
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik "ken" Yvonne alleen van een forum vroeger. Gaf zij geen les bij Terra Natura? Van Jasmijn Wauters heb ik nog niet eerder gehoord.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Oei, even gegoogled op Jasmijn, ik kan me ineens een ongezond stukje op Paardnatuurlijk herinneren van haar hand...
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
ja, dat kwam ik ook al tegen. Ik zoek dan ook meer persoonlijke ervaringen
Ik heb alleen filmpjes gezien van Yvonne. Verder niet.
Ja uhh die hoef ik niet te zien hoor op Equiday, die zie ik al elke dagOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
:P
![]()
![]()
Wij zijn er weer bij, leuk, nu al zin in!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Inmiddels begint het programma een beetje vorm aan te nemen
Ik heb al hele leuk ideeen voorbij zien komen en we hebben ook een aantal van deze namen gesproken (of geprobeerd te spreken).
Momenteel hebben we parelli wel aardig aanwezig. Ook wat dressuur en een hele leuke clickerlezing
Maar wat ik nog wel mis is een alternatieve NH-methode. Het blijkt moeilijk om iemand te vinden die ECHT heel goed is in het demonstreren en uitleggen van een NH-methode anders dan Parelli.
Noora hebben we benaderd, maar zij wil niet met NH worden geassocieerd.
Hempfling was echt belachelijk duur.
Mark Rashid is onmogelijk te regelen
Hebben jullie nog interessante namen voor ons?![]()
Janneke Buddendijk, die is bij de eerste Equiday geweest en heeft zich inmiddels ook weer verder ontwikkeld. Ze doet(/deed?) veel met de methode van Honza, maar dan zachter en inmiddels meer icm spiegelen van/met paarden. Ik heb haar al erg lang niet meer gesproken dus het precieze weet ik er niet van, wel dat ze goed is
Frederic Pignon vond ik heel interessant (terwijl ik hem alleen stil heb zien staan bij Linda Tellington-Jones), maar op dat idee waren jullie vast zelf ook al gekomen. Van hem zou ik graag meer leren, dat zeker
Verder ben ik eigenlijk vooral heeeel nieuwsgierig naar wie jullie al hebben op de lijst, als ik dat weet dan is het veel makelijker nog een naam erbij te verzinnen![]()
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb ook niet meer suggesties. Ik heb er wel zin in.![]()
Helaas... Silke is al volgepland voor 12 oktober![]()
Tja, dat wordt datum wijzigen![]()
Dus meteen geboekt voor volgend jaar?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
zodra we die datum hebben, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren![]()
Bladwijzers