Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Christoph Hess / Scale of training

  1. #1

    Christoph Hess / Scale of training

    Wie heeft de dvd,s van Christoph Hess / linda parelli gezien?. Ik ben op zoek naar een nieuwe (totaal andere) trainingsmethode.
    Ik heb er een aantal korte stukjes film van gezien op youtube en was meteen weg van deze vriendelijke methode.
    Voor wie de dvd,s kent (gezien heeft) wat vond je er van?.

  2. #2
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Christoph Hess / Scale of training

    Botje, in al je topics valt me op (en dat is ook logisch) dat je op zoek bent naar fysieke training voor je paard. Als je echter met NH wil gaan beginnen, is het ook handig als je iets snapt van het mentale/psychische gedeelte, zeker als je iets richting Parelli wilt gaan doen. Ik zou de je daarom eerst DVD1 van de Success series van Parelli aanraden, die gaat over de persoonlijkheid van het paard ("horsenalities"). Alles wat je daarna gaat doen zal dan een stuk duidelijker zijn. Mocht je na die ene DVD over dit onderwerp meer willen, dan is daar ook nog de uitstekende serie "liberty and horse behaviour".

    Deze voorkennis maakt het makkelijker om alles wat je daarna nog wil gaan doen, beter te kunnen begrijpen én toepassen, ook als je andere zaken als Parelli zou willen doen zoals rechtrichten e.d.

    Ik heb de scale of training DVD's trouwens nog niet gezien, moet er nog even voor sparen . De voorstukjes bevielen me wel.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #3
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Christoph Hess / Scale of training

    Mensen, zouden jullie alleen willen reageren als je inhoudelijk iets toe kunt voegen en iets kunt zeggen over deze DVD's?
    Ik quote maar even uit de sticky:

    Ook de bibliotheek is een informatief subforum.
    De opzet van deze 'bibliotheek' is een verzameling creeeren van meningen over boeken, liefst met een korte samenvatting van het boek erbij (achterkant van boek overtypen?).
    Als je antwoord geeft, voeg dan ook daadwerkelijk iets toe aan de informatie, vermeld of je het boek gelezen hebt en of je dit de moeite waard vond. Heb je er wat van geleerd? Zou je het aanraden om te kopen?

    Een antwoord als 'dit lijkt me een leuk boek, misschien ga ik het eens kopen' voegt inhoudelijk niets toe aan de informatie over het boek en dit soort antwoorden zullen dan ook door de moderators verwijderd worden (dit kan ook nog met terugwerkende kracht gebeuren)
    De andere reacties heb ik verplaatst naar het topic van botje in ' vraag en aanbod'
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •