Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: GZ iemand die werkt met spieren en dryneedling in het noorden

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

GZ iemand die werkt met spieren en dryneedling in het noorden

Door een hoefkneuzing is mijn paard Lisenka zich erg gaan verhouden. Ze is al gekraakt, maar kan nog geen kleine bochtjes maken. Daarom ben ik op zoek naar iemand die met spieren werkt EN met dryneedling. Marleen Noordhoff neemt niemand meer aan. Karin Baas heb ik nog nooit van gehoord. Heeft iemand ervaring met haar? Andere tips zijn welkom. De jaegher methode zou een alternatief zijn.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Re:GZ iemand die werkt met spieren en dryneedling in het noorden

Ja ik ken Karin Baas vrij goed. Ze heeft Max lange tijd behandeld. Ze is erg aardig en behoorlijk goed in haar werk . Je kunt haar misschien vragen om langs te komen en dan kan ze je vast doorverwijzen als het haar niet lukt/past op korte termijn.

Even nog een keer sms-en naar Marleen en zeggen dat je echt omhoog zit, vaak probeert ze dan alsnog tijd te maken, en anders vragen of zij anders iemand anders weet?

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Het lukte niet om Marleen te pakken te krijgen. Nu komt Karin Baas as donderdag. Aan de telefoon vertelde dat ze ook chiro is, maar dat het niet op haar site staat. Ik ben benieuwd wat haar bevindingen zijn.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Bladwijzers

Forum Rechten