Een paar maanden geleden kreeg ik te horen dat ik men wei kwijt was , de boer die het huurde moest het ook laten liggen en ondertussen was het al doorverhuurd aan hun eigen familie , overal geweest , niks meer aan te doen , t stukje bijna naast mij heb ik een jaar mogen gebruiken maar daar zijn ze nu op aan het bouwen , wist ik , t was ook maar tijdelijk .
Dus op zoek naar iets anders , niet zo makkelijk hier , bijna alles is van 2 rijke boeren die niks kunnen of willen verhuren of verkopen . Stef ontdekte een stukje wildernis in de straat , t was mij nog nooit opgevallen zelfs . Ben eens bij de gemaante gaan horen van wie het was , en ik heb het dus kunnen huren , maar ... ooit wordt het verkocht , het is nl bouwgrond .
Al een week of 6 ben ik met men gepensioneerde buurman ( met tractor) al bomen aan het uittrekken , bramen uitdoen , klimop verwijderen enz...
Vandaag de omheining gezet en ze hebben op een stuk ervan nu 2 uurtjes kunnen lopen , het andere stuk is nog onbegaanbaar, daar moet eerst een kraan een paar uur komen werken, zit vol slootjes en bulten ,en nog meer bramen , en een stukje bos . Het bos hebben we wat uitgedund zodat er paden doorheen lopen , maar nu wil ik de kraan een peoltje en een bult laten maken , heeft iemand daar nog tips of ideeen voor ? Of is het gewoon een gat graven en het zand ernaast leggen voor de bult ? Moet het een bepaalde diepte hebben zodat er toch meestal wat water instaat ?
Bladwijzers