Hallo,
Ik zoek een stal waar ik mij verder kan verdiepen in het NH
Het moet aequor gecertificeerd zijn en het mag overal in nederland of zelfs het buitenland zijn. Weet iemand iets?
Hallo,
Ik zoek een stal waar ik mij verder kan verdiepen in het NH
Het moet aequor gecertificeerd zijn en het mag overal in nederland of zelfs het buitenland zijn. Weet iemand iets?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Eefje Veenstra is volgens mij Aequor gecertificeerd![]()
ja. daar heb ik al een mail naar gestuurd. maar ik wilde graag meerdere opties en de two lazy seven ranch lijkt mij ook leuk.
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Wat leuk zeg!
Zou je graag naar het buitenland willen? En zo ja, welke talen spreek je?
Er zijn veel mensen van het forum in Frankrijk geweest (parelli stal). En in Duitsland en Zwitserland zijn ook een aantal Parelli instructeuren die eigen stallen hebben waar je stage kan lopen (moet je wel Engels of Duits spreken).
Zoek je een stal die NH combineert met sport? (Dan zou je bij Carmen Zulauf kunnen kijken.) Of zoek je bv juist iets waar ze jonge paarden inrijden? Of probleempaarden?
Wow veel vrageb haha.
Mijn beste taal is engels. Maar daar kan ik nog wel wat in verbetereb. Het lijkt mij ook geel leuk om naar een stal in frankrijk te gaan waar ze bijvoorbeeld buitenritten begeleiden aan toeristen.
Met de paarden ligt mijn intresse in probleenpaarden
Ik weet dat er vlak buiten groningen 1 is en er staat me bij dat ik die bij mijn vorige opleiding ook tegen ben gekomen tussen de stages.
http://www.incontactmet-paarden.nl/
Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
De regels voor Aequor-certificatie zijn afgelopen schooljaar aangescherpt. Om in aanmerking te komen voor een Aequor-toekenning, moet een bedrijf nu een veiligheidscertificaat hebben. En om een veiligheidscertificaat te verkrijgen, moet je "gediplomeerde instructie" in huis hebben. En nee, onder "gediplomeerde instructie" vallen niet de sterren van Parelli. Maar enkel en alleen Orun of Deurne... (Of buitenlandse diplomeringOorspronkelijk Geplaatst door Maxxime
)
Kijk dus in alle gevallen of de Aequor-toekenning nog geldt; veel NH(-achtige)-bedrijven zijn hem dit jaar verloren.
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Voor die stal in Frankrijk kan je even informeren bij Rianne, Roos (Pocalover) of Anna (Anroomy).Ik weet niet of ze zo'n certificaat hebben...
![]()
In frankrijk moet je 18 jaar of ouder zijn of een betalende klant zijn als je jonger bent dus ik denk dat het dan overgaat daar, nog paar jaartjes wachten
En de Aequor certificering geldt niet in het buitenlandtijdens mijn opleiding moest een stage bedrijf daar ook aan voldoen....wat een nep... Je moet het gewoon treffen maar in paardenland wordt je als stagaire weinig geleerd en veel gevraagd....
Ook als 'working student' is de deal in de praktijk vaak meer working dan student... Goed opletten dus in je gesprek en niet te directe vragen aan de eigenaar maar wel een keer gaan kijken en met andere stagaires een praatje maken, dan weet je vaak beter hoe het er echt toegaat!'
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Anna. Na de zomervakantie ben ik 18
Dankje anna! En bij jou?![]()
Anne Muller van Akasharijkunst heeft ook een gecertificeerd bedrijf, lijkt me erg leerzaam daar!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bij mij kan vanaf volgend jaar denk ik![]()
Aangezien er veel plannen zijn en alles nog gevormd moet worden heb ik nog geen overzicht van wanneer we working students kunnen inzetten.
Als het zover is dan zal het ongetwijfeld hier op het forum terecht komen![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Bladwijzers