Tja, das een nadeel van fora, woorden kunnen zomaar uit verband worden gehaald.
Maakte een compliment naar ts dat ze ervoor kiest samen met Bo een andere weg te bewandelen,
omdat voor haar en paard het niet lekker meer liep.
"En dan "waarin jullie al rijden"? Is L-nivo een al? Volgens mij meer een "pas" toch?"
Yep, das prestatiedrang, niets mis mee als het lekker loopt als team, maar bij ts liep het dus niet meer lekker.
Dan vindt ik het knap dat je niet doormoddert, maar stap terug neemt en anders verder gaat.
"Sinds wanneer staat luisteren naar je paard tegenover wedstrijdsport?"
Ik zeg nergens dat luisteren naar je paard en wedstrijdsport niet samen zouden gaan.

Antwoord met Citaat
Je bent natuurlijk van harte welkom.
hij heeft gelijk! ik wil het allebei. Heerlijk om mijn paard blij te zien duiken in een modderpoel, op een stal waar mensen samenwerken zodat de paarden 3x daags samen los kunnen, waar mensen lange buitenritten maken en spelen met de paarden, waar sro in het gangpad ligt. In plaats van gebandageerd 2 uurtjes per dag (als het weer het toestaat) op de wei en verder alleen de bak zien, niet samen mogen staan omdat er angst is voor blessures, waar alles smetteloos is, men veel commentaar heeft op elkaars prestaties. Maar ik wilde wel enige luxe van een goede rijbaan en zo nu en dan eens kunnen praten/vergelijken op sportniveau.

Bladwijzers