Oorspronkelijk Geplaatst door
Aapie
Nee, inderdaad, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Ik ken het boek niet. Het klinkt wel interessant. En ik ben ook benieuwd op wat voor type paarden ze dan het oog hebben. Ik had wel zin in een leuk nieuw paardenboek, ik ga even wat meer info zoeken en misschien koop ik het wel

Dan laat ik daarna weten wat ze verstaan onder 'the concept of 'play''.
Ik ben trouwens jaren geleden (misschien wel alweer een jaar of 10) naar zo'n show met los rondlopende paarden geweest in een soort immense circustent ergens in het westen des lands. Ze zaten er soms ook op, een soort indianen scenes, en kozakkenvoltige, maar soms liepen er ook, zeg, 6 paarden los om een man heen. (Nogal knullig omschreven zo, maarja.) Het was nogal goed gepromoot destijds en ook niet goedkoop geloof ik. Ook lekkere dure merchandising te koop daar. Niets gekocht, anders had ik de naam van dit evenement vast wel onthouden, maar zou dat Cavalia geweest kunnen zijn?
Edit: ik heb trouwens in 2011 op horse event een clinic/workshop van die broer van Pignon gezien, bedenk ik me net. Als die op dezelfde manier werken is dat niet echt R+. Neemt niet weg dat het boek nog steeds interessant kan zijn.
Bladwijzers