Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Ervaring met HIT in Rhoon (of andere natural stalling in de buurt R'dam/D'haag)?

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Ervaring met HIT in Rhoon (of andere natural stalling in de buurt R'dam/D'haag)?

Hallo allemaal!

Ik ga naar het westen verhuizen ( ) en Marbo blijft voorlopig (tot of tot en met het najaar) op zijn superplek in Nijkerk, maar ik ben toch eens rond gaan kijken voor mogelijkheden tot paardvriendelijke stalling in de buurt van Rotterdam-Den Haag. Via via kwam ik de HIT in Rhoon op het spoor, ik sta nu op de wachtlijst en ik ga er binnenkort eens langs, maar ik ben benieuwd of iemand hier op het forum ervaring heeft met deze stal?

En kennen jullie andere goede stallen in de buurt? (Wel veel buiten (vooral 's winters), geen tijd voor klussen (poepscheppen, voeren, binnen/buiten zetten))?

Ik ben benieuwd!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:Ervaring met HIT in Rhoon (of andere natural stalling in de buurt R'dam/D'haag)?

Is dat niet waar Elise een aantal jaren terug Nacino had staan? En volgens mij stond Maaike ook een tijdje met Sjo in die regio.
    Misschien kun je hen even PB'en/FB'en.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Re:Ervaring met HIT in Rhoon (of andere natural stalling in de buurt R'dam/D'haag)?

Was dat niet Neville? (Dat is een stuk dichterbij maar daar hoor ik nogal beroerde verhalen over...)

In ieder geval: thnx, gaan we doen!

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Neville zou ik inderdaad niet snel aanraden.

Misschien ook nog een optie: stal de Horsten in Wassenaar. Dagelijks buiten en keus tussen doe het zelf of volpension.
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Dank je wel, ziet er goed uit!

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Vriendin van mij is paardenarts in de omgeving rotterdam.
    Ik geloof dat ik haar weleens heel positief heb gehoord over deze stal in Rhoon, zal het even voor je na vragen. Wat ik doorgaans hoor is dat het rg moeilijk is om in een stal te vinden waar de paarden in de winter buiten komen.

Ik heb op bokt heel wat filmpjes van deze stal gevonden en dat zag er allemaal heel mooi uit. Ook heel veel positieve verhalen, ook van mensen die van neville naar rhoon zijn gegaan.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Lon staat toch op de Horsten? Ik ben er wel eens wezen kijken, maar vond de site mooier dan de werkelijkheid voor wat betreft volpension. De paddocks zijn wel leuk, maar wel compleet alles zelf doen, daar moet je maar tijd/gelegenheid voor hebben.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Bladwijzers

Forum Rechten