Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 33

Topic: Edele delen ruin schoonmaken

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Edele delen ruin schoonmaken

Wie had ooit gedacht dat deze dag zou komen, maar het is werkelijk waar, ik wil heel graag dat Bowen zijn penis ontschacht voor me.
    Maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan, want hij wil hem niet laten vallen voor me.

Ik mag aan zijn schacht komen, hoog in zijn lies gekriebelt worden vindt hij zelfs erg prettig, net zoals aan zijn navel gekriebelt worden, dan gaat er een blij lipje heen en weer. Ik mag ook met mijn hand in zijn schacht, maar hij trekt de boel dan zo naar binnen dat ik het zo niet goed schoon krijg, wat echt hoognodig is!

Ik ben dus opzoek naar tips en tricks om hem zover te krijgen dat ik de boel even goed kan schoonhouden, heb geen beschikking over warm stromend water(kan wel een emmer met handwarm water regelen) en om het met een tuinslang met koud water te doen lijkt me wat gemeen, dan kan ik hem geen ongelijk geven als hij daar echt geen zin in heeft.
    Heb al geprobeerd om de schacht zeg maar leeg te scheppen, maar omdat hij alles zo veilig mogelijk naar binnen trekt kom ik gewoon er niet goed bij en blijft er veel viezigheid zitten. Een deel van die viezigheid zit ook best vast inmiddels.

"De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    61
    Dagboek Berichten
    60

Re:Edele delen ruin schoonmaken

Ik heb eens een hilarisch artikel gelezen, hierover. Als je googelt, vind je volgens mij wel wat. Ik MOET het ook gaan doen, bij Fido. Dat is een beetje een "viespeukje" en schijnbaar gevoelig voor ontsteking.

Ik ben er met Floris ook wel eens mee bezig geweest en die vindt het ook tot op zekere hoogte goed/ fijn. Je bent al verder dan ik !! Ik ben nog nooit met mijn hand naar binen geweest. In dat artikel stond dat je soms wel tot ongeveer je ELLEBOOG naar binnen kunt!!!

Dus ik wacht graag met jou op die goede tips!!

"...tuinslang met koud water...." niet echt set it up for succes, nee, denk ik
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Ik ben eerst bezig geweest met daar aan de omgeving zitten, wat extra kriebelplekjes gevonden(zoals hoog in zijn lies). De eerste keer dat ik naar binnen wilde kreeg ik wel een dreigend achterbeen, maar door steeds terug te gaan naar de kriebelplekjes vlakbij(navel en lies) hield dat op.
    Heb niet het idee dat hij het prettig vindt als ik mijn hand erin steek, maar we zijn zover dat hij het accepteerd.

Heel blij ben ik er niet mee, had liever dat hij het zelf schoon hield, maar het is echt goor en moet schoon. Dus daar sta ik dan al dagen, met rode oren, te hopen dat hij zijn dinkie laat vallen

Heb al wel gezocht naar tips, maar die gaan meestal over hoe krijg ik mijn ruin zover me niet te schoppen als ik daar wil schoonmaken. Dat probleem heb ik dus niet echt. Wel dankbaar gebruik gemaakt van de tip latex handschoentjes te dragen, want poei wat een lucht, dat krijg je amper van je handen af.
    Gandhi

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Die had ik al wel gelezen, maar ik wil niet zomaar overstappen op hem sederen als dat niet absoluut noodzakelijk is. Zeker niet met het risiko wat daarbij hoort volgens die tekst.
    Gandhi

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Zijn er geen andere kriebelplekjes waardoor hij 'm laat hangen? Droo is daar gelukkig (en zowaar) vrij makkelijk in. Hij ontschacht eigenlijk altijd als ik hem eerst kriebel op z'n flank. Per abuis achter gekomen...want op een gegeven moment zag ik een bolletje bij z'n penis hangen, bleek dus uiteindelijk best een flinke smegmasteen te zijn. Waarschijnlijk was hij ook wel opgelucht dat ik dat ding weghaalde want kan nooit lekker zijn met plassen

Ik zou dus zeggen, andere kriebelplekjes opzoeken? waardoor hij 'm uiteindelijk laat hangen en dan voorzichtig schoonmaken...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    61
    Dagboek Berichten
    60

Wat ik nog van dat artikel weet is dat ze adviseerden om de boel eerst in te smeren met (bab-) olie, zodat de korsten wat losgeweekt worden.
    Daarmee heb je "het dinkie" natuurlijk nog niet naar buiten, maar misschien dat je hem ( als niemand kijk! ) hem daar een beetje gezellig mee kunt masseren???

Sederen ga ik ook niet doen!
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

Misschien hoe meer je er mee bezig bent, hoe makkelijker het wordt?
    Als hij er nu niet echt relaxed van wordt, rustig blijven proberen, binnen een aantal weken/ maanden zal dat zeker zijn vruchten afwerpen
    Mijn man doet het steeds met een emmertje lauw/warm water, handschoenen en een klein zacht sponsje.
    En inderdaad, tot zijn ellenboog er in ...

Ik doe dat dus echt nooit! Zou niet weten waarom, Af en toe trek ik een los velletje eraf als Pias toevallig zijn piemel buiten heeft hangen. Maar hij is ook erg preuts en trekt hem dan snel weer heeeeeel hoog terug. Ik heb ook wel eens gelezen dat schoonmaken de natuurlijke balans van de huid daar zou verstoren/irriteren. Dus ik denk: zolang er niets aan de hand is, lekker niets aan doen. :P
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Ik doe dat dus echt nooit! Zou niet weten waarom, Af en toe trek ik een los velletje eraf als Pias toevallig zijn piemel buiten heeft hangen. Maar hij is ook erg preuts en trekt hem dan snel weer heeeeeel hoog terug. Ik heb ook wel eens gelezen dat schoonmaken de natuurlijke balans van de huid daar zou verstoren/irriteren. Dus ik denk: zolang er niets aan de hand is, lekker niets aan doen. :P
    Ik heb het nog nooit hoeven te doen, maar nu is hij echt heel erg vies, met brokken die vrij vast zitten(door de kou schacht hij bijna niet uit, zelfs niet bij plassen, dus het was me nog niet opgevallen dat het zo vies werd). Als het even kan laat ik ook liever de natuur zijn werk doen, maar het is gewoon te gortig nu
    Gandhi

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Bij de ene is het wel nodig, bij de andere niet. Sommige paarden hebben nooit ergens last van, anderen krijgen heftige ontstekingen door vuil in de koker.

Ik doe het bij Cos wel regelmatig omdat hij toch wel vaker van die "beans" heeft die niet vanzelf weg gaan. Hij heeft eens een poosje last gehad bij het plassen en op advies van DA/osteo ben ik het gaan schoonmaken. Meestal wacht ik het moment af dat hij hem zelf laat hangen (heb glijmiddel voor dieren in poetskist op neutrale basis om mee schoon te maken), maar als dat niet gebeurt, dan mag ik hem er eigenlijk altijd wel "uithalen".

Ik heb hier ergens nog een heel goed informatief filmpje over maar die moet ik eens even gaan zoeken...
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Zytha
    Misschien hoe meer je er mee bezig bent, hoe makkelijker het wordt?
    Als hij er nu niet echt relaxed van wordt, rustig blijven proberen, binnen een aantal weken/ maanden zal dat zeker zijn vruchten afwerpen
    Mijn man doet het steeds met een emmertje lauw/warm water, handschoenen en een klein zacht sponsje.
    En inderdaad, tot zijn ellenboog er in ...
    Ik blijf ondertussen gewoon doorgaan met wat ik doe, alle beetjes helpen. Hoop dat je gelijk hebt en dat hij een dezer dagen zijn verstopspelletje opgeeft

En tot de elleboog erin, ik vond het al heel wat om tot mijn duim erin te gaan, halve hand dus
    Gandhi

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Zijn er geen andere kriebelplekjes waardoor hij 'm laat hangen? Droo is daar gelukkig (en zowaar) vrij makkelijk in. Hij ontschacht eigenlijk altijd als ik hem eerst kriebel op z'n flank. Per abuis achter gekomen...want op een gegeven moment zag ik een bolletje bij z'n penis hangen, bleek dus uiteindelijk best een flinke smegmasteen te zijn. Waarschijnlijk was hij ook wel opgelucht dat ik dat ding weghaalde want kan nooit lekker zijn met plassen

Ik zou dus zeggen, andere kriebelplekjes opzoeken? waardoor hij 'm uiteindelijk laat hangen en dan voorzichtig schoonmaken...
    Nee, helaas, geen kriebelplekjes waarbij hij zijn dinkie laat hangen, wel dat hij helemaal uitgestrekt staat zo van ja dat is een lekker kriebelplekje met bijbehorend friemlipje, maar geen uitschachten.
    Gandhi

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Gevonden! http://www.thehorse.com/Video.aspx?n...how-to&vID=533

Kijk maar eens naar wat zij daar uit haalt. Dit paard is overigens gesedeerd, bij Cos kan ik het precies hetzelfde doen zonder sedatie .

Edit: Verandert jou probleem niet dat hij zijn zaakje niet laat hangen natuurlijk... Als ik bij Cos met de latex handschoenen en het glijmiddel zelf voorzichtig de koker in ga, dan ontspant hij vrij snel en laat hij hem hangen/kan ik hem er zo uithalen... Maar dat doet hij bij jou ook niet zo te lezen..
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Super, tnx, daar kan ik in ieder geval weer wat mee. Alleen trekt hij hem dan echt heel ver terug, ik kan hem er niet uithalen, ook niet een beetje. En om nu een touwtrekkerij van te maken met hem lijkt me ook weer alles behalve prettig, dan is het eens en nooit weer ben ik bang voor.
    Gandhi

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten