Wie had ooit gedacht dat deze dag zou komen, maar het is werkelijk waar, ik wil heel graag dat Bowen zijn penis ontschacht voor me.
Maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan, want hij wil hem niet laten vallen voor me.
Ik mag aan zijn schacht komen, hoog in zijn lies gekriebelt worden vindt hij zelfs erg prettig, net zoals aan zijn navel gekriebelt worden, dan gaat er een blij lipje heen en weer. Ik mag ook met mijn hand in zijn schacht, maar hij trekt de boel dan zo naar binnen dat ik het zo niet goed schoon krijg, wat echt hoognodig is!
Ik ben dus opzoek naar tips en tricks om hem zover te krijgen dat ik de boel even goed kan schoonhouden, heb geen beschikking over warm stromend water(kan wel een emmer met handwarm water regelen) en om het met een tuinslang met koud water te doen lijkt me wat gemeen, dan kan ik hem geen ongelijk geven als hij daar echt geen zin in heeft.
Heb al geprobeerd om de schacht zeg maar leeg te scheppen, maar omdat hij alles zo veilig mogelijk naar binnen trekt kom ik gewoon er niet goed bij en blijft er veel viezigheid zitten. Een deel van die viezigheid zit ook best vast inmiddels.
Bladwijzers