Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Topic: Edele delen ruin schoonmaken

Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    61
    Dagboek Berichten
    60

Re:Edele delen ruin schoonmaken

hahahaha, swaffelen... maar of dat daarvoor helpt??
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

Bij mijn hengst is schoonmaken geen probleem, lauw water, druppel zwitsal wasgel en een gaasje. De schilfers die eerder op zijn piemel zitten wrijf ik er gewoon zachtjes vanaf terwijl ik hem vasthoud. Wat ook belangrijk is, is dat je oplet dat je geen velletjes gaat trekken en opletten met lange nagels zodat je niet krast
    Het uitschachten doet hij zodra ik met mijn vinger in zijn plooi en om zijn koker wrijf.

Bij zijn zoon, nu 1,7 maanden oud "oefen" ik ook als hij hem er eens toevallig uitheeft als ik er ben en ook bij hem is aanraken geen probleem

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

@Linnie050: Hoi! Je hebt een 9 maanden oud topic (per ongeluk?) naar boven gehaald zonder duidelijke toevoeging Zou je hier op willen letten? Zo voorkomen we dat er (veel) oude topics weer in de lijst met ongelezen berichten komen. Als je een goede relevante tip of toevoeging hebt waarvoor je geen nieuw topic aan wilt/hoeft te maken mag je die wel plaatsen. En als je twijfelt mag je altijd bij moderators Dineke (senta) of mij navragen welke optie het handigste is
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten