Els, hoe kom je aan die tonnen? Daar ben ik dus al even naar op zoek maar heb ze nog niet gevonden..... Enne, die foambuizen op zich zijn ook niet spannend, maar je kan er toch wat leuke hindernissen mee maken![]()
Els, hoe kom je aan die tonnen? Daar ben ik dus al even naar op zoek maar heb ze nog niet gevonden..... Enne, die foambuizen op zich zijn ook niet spannend, maar je kan er toch wat leuke hindernissen mee maken![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja, wij zijn ook op zoek naar grote tonnen! Altijd leuk om mee te oefenen. 2e hands is ook ok.
Verkeer oefenen is helaas idd hiermee niet opgelost. Maar GW is een goede start voor controle over alle 6 richtingen van een paard (li-re-vr-achter-hoog-laag). Fietsers zijn voor sommige paarden eng, vanwege de geruisloosheid en de (onverwachte) squeeze. Dus veel SQ#6 en SG#7. En lawaai kan je apart invoeren, traktor in bak, geluidsinstallatie, wedstrijd met radiografisch bestuurbare autootjes voor je buurtkinderen ...
.
Bij de opleiding voor politiepaarden wordt een kruiwagen met zwaailicht gebruikt. Vol enge en harde geluiden die ze onverwacht afdraaien. (Dát staat ook nog op mijn verlanglijst). *Geluid* wordt daar apart getraind. (Eerst basis, dan -onverwacht- lawaai erbij). Ook dáár proberen ze alle enge dingen, onder gecontroleerde omstandigheden op te zetten of na te bootsen.
De tonnen staan bij veel boeren als veevoer-tonnen. Er zit wel statiegeld op(Die van mij waren een cadeautje
). Je kan ook bij de garages kijken voor lege oliedrums. Formaat "groot ", is wel breder en hoger dan deze veevoertonnen.
En tenslotte de foambuizen: je kan ze ook nog in een rijtje ophangen (soort gordijn) of de squeeze heel kleinmaken. En tja Pais je snapt niet, waarom de Nederlandse politie niet gewoon Fjordenpaarden gebruikt. Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ja, was leuk he Naad!!Oorspronkelijk Geplaatst door naadjuh
Dusty was inderdaad errug stoer!!
Sahib liep gewoon overal waar Humpey ook liep, haha
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
Ik denk dat ik dat héél goed snap, zodra ik aan de impulsionprograms ga beginnenEn tja Pais je snapt niet, waarom de Nederlandse politie niet gewoon Fjordenpaarden gebruikt![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
heel erg leuk en inspirerend wat hier allemaal staat!!!!!
en de foto's zijn super!!!!
die foambuizen vind ik echt een super idee en bedankt voor de leuke ideeen voor grondwerkparcours
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Die foam buizen vind ik wel super !! Alhoewel ik denk dat mijne Oli dat al snel als speelgoed zal aanzien![]()
Kan er iemand wat meer uitleg geven over Toys"R"us ? of een website of dergelijke. Ken de winkel totaal niet, mss zijn er geen in Belgie, maar mss wel net over de grens.
Thx !
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Toys'r us is een internationale speelgoedwinkelketen. Hier is de website van Nederland http://www.toysrus.nl/?contentid=224 . Ik zou toch oprecht asjoemen, dat jullie ook Toys'r-ussen hebben.... Heb je al gegoogled? Grz Els
Effe de link toegevoegd voor 7-Games ideeen in de vrije natuur
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=4181
Vooral veel DG#3 vanuit Zone 3 (en later 5) maakt paarden dapperder. Grz Els
zoooon toffe topic... ik heb in de buurt waar mn ponytjes staan een dreefje lopen... als ik al meer vertrouwen heb in mn beestjes kan ik niet wachten om ook eens zoiets te gaan doen!!!!!!!!!!! alleen mogen ze me dan niemeer meetrekken (moet omgekeerd zijn.
slu
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Bladwijzers