Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 41

Topic: Subli voeding

  1. #16

    Re: Subli voeding

    Kleine vraag... waarom wil je eigenlijk natuurlijke voeding? Ook natuurlijke stoffen kunnen slecht zijn voor een paard.

    Maar als je helemaal wilt kunnen controleren wat er in zit zou ik denk ik voor een granenmix gaan....

  2. #17
    Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Deurne/Antwerpen (B)
    Leeftijd
    52
    Berichten
    784

    Re: Subli voeding

    Ik wil enkel het beste voor men paardje en omdat alles hier natuurlijk is tot de hoeven toe
    Ik veronderstelde dat natuurlijk beter zou zijn, ik ken ook niet zoveel van voeding, daarom kwam ik hier eens horen.
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

  3. #18
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Subli voeding

    Ik kijk veel liever naar het eiwit en melasse gehalte, dan wat Enummers. Weet je hoeveel chemische toevoegingen we zelf elke dag naar binnen werken? Een hoop hoor, en gelukkig maar dat ze er zijn, want anders kun je een pak vla maar een dag goed houden bijvoorbeeld. En wij worden er ook niet minder van
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  4. #19

    Re: Subli voeding

    Maar wij kunnen zelf kiezen wat we kopen...
    Als je natuurlijke voeders wilt die ook geen kunstmatige conserveringsmiddelen toevoegen kun je bijvoorbeeld denken aan:
    Marstall
    Equisanum
    Dodson& Horrel
    st Hippolyth

  5. #20
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Subli voeding

    Voeg Subli daar maar gerust bij hoor. Kijk maar eens op http://www.subli.nl
    prima natuurlijk voertje.

  6. #21
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Subli voeding

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door DjiBo
    Maar wij kunnen zelf kiezen wat we kopen...
    Als je natuurlijke voeders wilt die ook geen kunstmatige conserveringsmiddelen toevoegen kun je bijvoorbeeld denken aan:
    Marstall
    Equisanum
    Dodson& Horrel
    st Hippolyth
    Met die laatste twee heb ik hele goede ervaringen, erg goed voer waar de paarden heel goed op presteren en dat ze ook nog eens verschrikkelijk lekker vinden. Wel stukken duurder dan Subli. En zeer beperkt houdbaar door het ontbreken van conserveringsmiddelen, maar ik vind het wel kwaliteitsvoer. Was ik op mijn eigen eten maar zo kieskeurig .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  7. #22

    Re: Subli voeding

    Op zich vind ik dat zeer beperkt houdbaar wel meevallen. Zeker toch wel een maand of 4 vanaf de productiedatum. Dat is maar 1 a 2 mnd korter dan bij veel andere merken.
    En D&H en St Hippolyt voer ik inderdaad zelf ook. Heb het geld er wel voor over.

  8. #23

    Re: Subli voeding

    Lila, je hebt gelijk. Maar omdat dit al over Subli ging heb ik het niet extra genoemd

  9. #24
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Subli voeding

    Oh okee, ik mistte het in het rijtje, vandaar ( heb geen aandelen hoor..... )

  10. #25
    Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Deurne/Antwerpen (B)
    Leeftijd
    52
    Berichten
    784

    Re: Subli voeding

    Alvast bedankt voor al jullie leuke reacties !

    Dus subli is niet zo slecht en best wel natuurlijk..
    Ik heb toen een staaltje meegenomen van de mengeling. Het zag er wel zuiver uit moet ik zeggen en Oliver zei, namnamie.. maar dat doet hij bij alles wat eetbaar is

    Die andere twee : Dodson& Horrel & st Hippolyth zijn dus de beste ?
    Presteren hoeft hij niet echt te doen, we gaan enkel wandelen en het moet ook in Belgie verkrijgbaar zijn, want als ik het nog zelf moet gaan halen in NL Tenzij het in Breda, Hulst of die kanten is.
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

  11. #26
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Subli voeding

    In Breda zit Superhorse Sylvia, die verkopen St Hippolyth. Daar haal ik het zelf ook. D&H is hier in Nederland op heel veel plekken te koop, wellicht in Belgiƫ ook? Stuur eens een mailtje naar ze met verkoopadressen, misschien zit er eentje bij jou in de buurt .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  12. #27
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Subli voeding

    Ik voerde eerst nog wel een subli sportbrok aan mn weidepony maar niet in grote hoeveel heden. Maar toen ik zelf rode vlekke op mijn polsen kreeg na het zitten aan dat voer ben ik er meteen mee gestopt. Weer overgstapt naar oude vertrouwde pavo en ze zag er binnen een aantal dagen ook meteen beter uit. Het blijft gewoon goedkope rommel. Alleen de ponybrok is wat nuttigs voor te zeggen.

  13. #28
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Subli voeding

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik voerde eerst nog wel een subli sportbrok aan mn weidepony maar niet in grote hoeveel heden. Maar toen ik zelf rode vlekke op mijn polsen kreeg na het zitten aan dat voer ben ik er meteen mee gestopt.
    zo zeg, dat klinkt heftig!! Waar kwam dat door? Heb je Subli erover gebeld? Da's toch niet echt normaal toch??

  14. #29
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Subli voeding

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik voerde eerst nog wel een subli sportbrok aan mn weidepony maar niet in grote hoeveel heden. Maar toen ik zelf rode vlekke op mijn polsen kreeg na het zitten aan dat voer ben ik er meteen mee gestopt.
    zo zeg, dat klinkt heftig!! Waar kwam dat door? Heb je Subli erover gebeld? Da's toch niet echt normaal toch??

  15. #30
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Subli voeding

    Nee, heb er verder niet over gebeld. Eigenlijk niet eens bij stilgestaan dat ik dat wel eens zou kunnen doen. Denk dat ik dat alsnog wel even doe. Ik weet niet waar het door kwam, maar ik kreeg dus rode velkken op mn polsen als ik haar voerde (deed in het begin naast de basisbrok werken met paar grote handjes i.p.v meteen een halve schep ofzo). Heb het later getest met mn hand in de zak en het is geen toeval.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •