Met paard:
Monique met Falcon
Saar met ????
Rianne met Casindy
Zonder paard:
Nienke komt in ieder geval langs. Misschien zonder paard, maar met aapjes... of zonder aapjes.. of toch met paard.. (maar dat hangt dan weer van wat andere factoren af)
Met paard:
Monique met Falcon
Saar met ????
Rianne met Casindy
Zonder paard:
Nienke komt in ieder geval langs. Misschien zonder paard, maar met aapjes... of zonder aapjes.. of toch met paard.. (maar dat hangt dan weer van wat andere factoren af)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Goed dan zet ik gewoon een voorlopige datum vast op zaterdag 8 juni, we kunnen het altijd nog verzetten naar een andere als er plots wat tussen komt.
Zo te zien hebben we een klein cluppie(bb)
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Lijkt mij ook erg leuk! En in de buurt
Ik moet alleen nog even kijken voor vervoer.
It's not about being the best. It's about getting better.
Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!
Gezellig hopelijk vind je watOorspronkelijk Geplaatst door LaraKuhr
, waar sta je in de buurt.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik sta vlak bij Hoorn. Volgens mij een half uurtje rijden naar bakkum
It's not about being the best. It's about getting better.
Mannen, wat hou ik toch van jullie allebei. Jullie maken mij compleet. Zonder Jip & Vinny is er geen Lara!
Ja dat is ongeveer zo lang rijdenOorspronkelijk Geplaatst door LaraKuhr
van heemskerk naar wogum was altijd z,n 40 minuutjes.
Hopelijk heb je vervoer hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Zaterdag 8 juni is goed![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Zaterdag 8 juni.... het zo zomaar kunnen dat ik zonder paard kom, maar toch op de playday met mijn eigen Mees speel
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, ik kom misschien met een vriendin langs..
Nog ver weg, maar de tijd gaat zo hard. Aaf komt in ieder geval, Mil ga ik vanmorgen vragen
Misschien kunnen we de playday combineren met een wandeling/ritje door de buurt?
Vind ik helemaal prima![]()
Bladwijzers