Aan de pannekoek na een super eerste dagje! Leuke groep, super les natuurlijk, fantastisch weer ,life's good .....![]()
Aan de pannekoek na een super eerste dagje! Leuke groep, super les natuurlijk, fantastisch weer ,life's good .....![]()
Be pleased, not satisfied.
Fijne les, confronterend, maar goed. Morgen weer een dag.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Wonder en ik waren gewoon totaal leftbrained, rustig stappen en rustig draven!
Love it!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb genoten van het meekijken bij jullie lessen! Op naar nog zo n fijne dag!!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Stop thinking, start feeling
Mijn eerste Veluwe rit zit er op. Reetje en wilde zwijnen gezien. Wonder was knap!
Bedankt iedereen voor dit heerlijke (en af en toe ook frustrerende, maar daar groei je van) weekend. Anna voor de geweldige lessen, Marlous voor de prachtige locatie, Marleen voor de geweldige catering en de foto's, ik ben erg benieuwd, en Christine, Christina, Trees en Marit voor de fijne samenwerking/gezelligheid, enz.
Hopelijk volgend jaar een dagje langer.
Hier is alles weer opgeruimd en morgen mag ik lekker uitslapen.
Nogmaals bedankt.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik heb van iedereen het mail adres via het forum opgezocht dus de foto s van mijn camera hebben jullie al in (waarschijnlijk junk mail) heb jullie allemaal een link van het online album gestuurd.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Stop thinking, start feeling
Je bent geweldig. Had de foto's gezien inderdaad.Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
Ontzettend bedankt Marleen voor de leuke en mooie foto's!Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
Be pleased, not satisfied.
Bladwijzers